Pages

Support Penaja

Monday, July 18, 2011

Kerana mengidam: Makan pengilap perabot (Furniture polish)

Posted by mykhalis On 11:59 AM 6 comments

Emma Vaness bersama beberapa jenis pengilat yang digunakan

Wanita mengandung selalu dikaitkan dengan mengidam makanan yang pelik pelik. Alhamdulillah, jujurnya Khalis bersyukur sebab isteri tidak mengidam sangat yang pelik pelik.. tapi yang tak tahan timing dia mengidam.. contohnya baru nak baring..baru dia datang hajat nak makan..hehehe..

Tapi Khalis ada kawan Khalis cerita isteri nak makan daging landak.. pizza.. nasi lemak antarabangsa..mana nak cari kalau duduk kat Rompin,...Tapi kalau dah isteri wat bibir itik nak tak nak kena la cari..

Dokto menasihatkannya mencari benda lain untuk dimakan, namun ianya tak dapat menghalangnya

Tapi camne ngan ngidam nak makan pengilat perabut? Menurut ibu yang sedang mengandung 7 bulan ini.. pada mulanya dia hanya suka bau sahaja.. kemudian sedikit demi sedikit darang hajatnya untuk merasai pengilat itu.. dan terus dia rasa kena dengan selera.

Walaupun dia tahu ianya berkemungkinan mendatangkan kesan mudharat pada baby yang dikandungnya..namun dia tak mampu menahan gelodak jiwa untuk merasainya setiap hari.. aduhhh..

6 comments:

uihh parah ni.. pelik bebeno ngidamnye..

dulu kwn mak mgidam mkan sabun..btul2 mak cik tu makan, tp alhamdulilah Allah jaga anak dalam kandungan tu~ tp yg best anak dia putih giler~ agaknya mak cik tu makan sabun apa yer?? tp serius, tkut kalu ppuan mgandung ngidam bukan2x.. xnak tunaikan nnti kempunan, tp kalu tunaikan yg ngarut2x...xtau jd apa.. iksk3x...

mcm2...hrp2 jgn la nk ngidam mcm2...

agak2 dia makan penampor x??

astagha. waras ke tak pompuan ni?

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...