Anda Pengguna Gengblogger? : email anda dan password telah dipecahkan


Bagi Khalis yang jahil komputer ni. Tapi Khalis terbaca dari blog amanz yang gengblogger telah di hack.Lebih lanjut boleh bukak di sana.

Dari 10 percubaan, Khalis berjaya bukak 5 akaun facebook..Khalis tak buat apa-apapun..tengok tengok sahaja, Jadi cuba bayangkan kalau lepas ke tangan manusia tak bertanggungjawab?Khalis bukanlah jujur sangat,..tapi Khalis tak tahu nak buat apa.

Hampir 20ribu akaun telah dibongkarkan.. Khalis cari yang Khalis tak jumpa..hampeh tol.wahahaha.

Khalis malas nak cerita banyak..sebab korangpun pandai..tapi nasihat Khalis, sila tukar password anda..Yang Khalis pelik gengblogger wat tak tau cam takde apa-apa berlaku..

Comments

soooooour said…
yeke???adeh..cuak lak.....
Rienz said…
pihak GB tolong laa pandang sius pasal sumew nie...bahaya laaa..haduyyaiii....:(
Aslina said…
mane link nye khalis?
Cik TeN10 said…
patut la semalam dpt msg kt phone suruh masukkan verification code.. hairan jugak..
dulu aktif gak la aku guna GB ne... tapi dah dekat dua bulan la aku xbukak GB tu :)
CikRangers (CR) said…
alahai..cuak lak rase.tp CR rasa CR tak join kot GB nih...kene check smule nih
lisa lis said…
huhuhuhuhu..khalis cuba try wat kat fb sy..sbb sy br jer add khalis semalam.. >< hehehehehe..

p/s: semalam satu virus melanda fb.. kwn dah kena hack sbb msuk satu link, kena bjaga2 sapa yg rjin chat kat fb~
lame dh xjoin kot,.huhu,..
kucarkacir said…
uiks..bahaya nie..

Popular Posts