Pages

Support Penaja

Monday, July 18, 2011

Seni lukisan badan : Mungkinkah suatu hari nanti di Malaysia?

Posted by mykhalis On 2:56 PM 5 comments

Apa yang kita nak hairan kan dengan negara kita kan? Segala benda kita sedut sedut je..Khalis sendiri tak menafikan ianya mempengaruhi diri Khalis sendiri.

Tapi sudah sedia maklum negara kita berbilang bangsa dan agama.. Kerana itu, kita atas nama perpaduan mendapat banyak menfaat, Kita saling berkongsi makanan.. pakaian.. bahasa dan adat resam. Kita sudah mula belajar saling bertolak ansur.

Khalis maksudkan pertandingan ratu cantik malaysia.. penjualan arak secara terbuka.. perjudian secara bermaharaja lela. Khalis tak salahkan agama lain..tapi Khalis salahkan penguat kuasaaan di kalangan pihak berkuasa. Tujuannya dari tidak mengongkong kaum lain akhirnya menjerat kaum sendiri. Lihatlah.. berapa ramai yang sudah pandai minum arak? berpakaian seperti tidak mengetahui kawajipan sendiri.Jadi tidak mustahil rasanya seni lukisan badan akan tiba di Malaysia dan akan ada yang mempertahankannya kerana alasan kebebasan.

Mungkinkah suatu hari nanti Malaysia akan ada penyertaan dalam pertandingan lukisan badan sedunia?




Apa pendapat korang? Adakah ini seni?

5 comments:

kalau dah tgn seni...sume tmpt die nak berseni....erh....

seni yg tlalu seni ~ sensored2x...~

mmg la ianya seni...tapi tak sesuai di bawa masuk ke Malaysia.. ;)

ape motif dia buat mcm ni slain dari sebab seni ek??
sanggup ek orang buat mcm ni smata-mata seni..

Gempar!! : Aku Lebih Rela Murtad
Menarik : Kebaikan Buat Kerja Last Minit

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...