Gambar menarik : Perkahwinan Luar Biasa

Khalis tak mampu nak cerita panjangla.. memang agaknya zaman sekarang sesiapa sahaja mahukan perhatian. Betul tak? kalau diri kita di luar radar sahabat-sahabat terasa sunyi je hidup. Tapi kalau ye pun nak perhatian biarlah berpada pada

Cuba tengok pasangan ni.. Lelaki pakai pakaian dalam.. ada pisang pulak dah..Si isteri kena makan.. tak ke tak senonoh namanya..








Janganla ada yang wat sambutan pelik2 camni ek? macam tak sioman je.. wahahaha

Comments

lisa lis said…
aiyaaaaaa... truknya...

dus2x.. skrg ni zaman org pelik2x....
xsuka3x..... ><
eiYja_cHum3yl said…
haha..org da hbs idea nk buat sambutan camane...
Shaherah said…
dh knape.. dh xde tgn ke nk pgg sndiri.. smpai ke situ nk mkn nyer >.<"
kucarkacir said…
tak malu betul pada sahabat dan ahli keluarga yg lain..
CNK said…
ohh! sangat over! hhaha...


jom tengok kisah yang macam puaka:

http://pelangichanteque.blogspot.com/2011/07/tak-hagak-hagak-okeh-nah-amek-balik-gua.html
Nurul Lysa said…
ape bende neyh...ngek tol...euww!

Popular Posts