Pages

Support Penaja

Tuesday, July 19, 2011

Gambar menarik : Perkahwinan Luar Biasa

Posted by mykhalis On 3:45 PM 10 comments

Khalis tak mampu nak cerita panjangla.. memang agaknya zaman sekarang sesiapa sahaja mahukan perhatian. Betul tak? kalau diri kita di luar radar sahabat-sahabat terasa sunyi je hidup. Tapi kalau ye pun nak perhatian biarlah berpada pada

Cuba tengok pasangan ni.. Lelaki pakai pakaian dalam.. ada pisang pulak dah..Si isteri kena makan.. tak ke tak senonoh namanya..








Janganla ada yang wat sambutan pelik2 camni ek? macam tak sioman je.. wahahaha

10 comments:

aiyaaaaaa... truknya...

dus2x.. skrg ni zaman org pelik2x....
xsuka3x..... ><

haha..org da hbs idea nk buat sambutan camane...

dh knape.. dh xde tgn ke nk pgg sndiri.. smpai ke situ nk mkn nyer >.<"

tak malu betul pada sahabat dan ahli keluarga yg lain..

ohh! sangat over! hhaha...


jom tengok kisah yang macam puaka:

http://pelangichanteque.blogspot.com/2011/07/tak-hagak-hagak-okeh-nah-amek-balik-gua.html

ape bende neyh...ngek tol...euww!

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...