Pages

Support Penaja

Monday, July 18, 2011

Gambar menarik : Festival ular di India

Posted by mykhalis On 12:34 PM 7 comments

Waktu kecik kecik dulu baca majalah gila-gila mesti ada kartun Uncle India main seruling seru ular dalam bakul..hehe..

Tapi tak pernah tengok sendiri. Kalau sekarang boleh tengok kat Youtube je. Tapi menurut expert.. ular yang keluar dari bakul sambil menggelek gelek menggelek gelek bukan kerana tiupan seruling..tetapi gerak badan peniupnya sendiri.

Dan kebiasannya kita akan tengok mereka menggunakan ular senduk atau cobra..tak pernah pulak Khalis tengok diorang guna ular lidi.. ular sawa..tahu tak kenapa?









 tengok pada dia kembang leher pun dah seram sejuk.. Camnela diorang leh berani gile kan? berapa kali agaknya dah kena patuk agaknya ni.

7 comments:

dh beratus kali kena ptuk kot..dah kebal....

ok bro, saye scroll laju2 coz geli plus takot. hehe

di india ular dan org mcm aur dan tebing... kih kih kih

Cik Mendezz sgt geli & xley blah dgn ular..
xkire la ulo lidi ke ulo sawe..
org ngulo pon Cik Mendezz allergic!
=P

fobia le. tapi memang ingat katun GG tu.. :-)

klu india cm terkenal jer ngan ular2 bagai ni....

MFI brani pegang ular sawa jer..hehee

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...