Sarah Burge: Barbie sebenar


Sarah Burge dipanggil sebagai patung barbie sebenar kerana wajahnya tidak berubah semenjak dia berusia 14 tahun sehinggalah sekarang hampir 50 tahun.

Dengan mengalami hampir 100 pembedahan ekstrim untuk mengekalkan kecantikannya. Dia masih mempunyai stamina yang kuat. Iyalah, kalau muka dah maintain muda tapi stamina takde takde guna jugakkan??




 Kalau dah obses melampau memangla jadi camnie..

Comments

dwaty said…
suka tengok kartun barbie... mengancam tul pic2 atas ni... hehehe
Awan Biru said…
Erk, sanggupnya dia. Siapa nak Barbie betul tu?
Bella Bell said…
wahh.. betul2 nampak muda.. hehe!!~
mOon jOhari said…
...INGATKAN NATURAL BEAUTY...
qasehraihan said…
hurmmm...chumel tu chumel..tapiiii...hehehe
chii said…
mcm aneh je muka dia..sumthing wrong sumwhere
kalu ada surgery tu...mmm x yah la bkn cantik asli pon

Cincin tunang
Anonymous said…
muka dia maintain sebab bedah ke???

Popular Posts