Pages

Support Penaja

Tuesday, May 31, 2011

Filem karak: Hantu hantunya ialah...

Posted by mykhalis On 10:00 PM 9 comments

Khalis masa pergi Kuantan hari tu berniat nak tengok Filem NurKasih takpun Kung FU panda 2.. aduhh.. memang betulla.. kita merancang... Khalis tak berkesempatan sebab penuh belaka-belaka.. Geram betul.. Dah la Nur Kasih di pawagam sahaja.. tiada di Astro First.. tapi download mesti ada kan kan?hehe

Jadi dengar la mak Khalis cakap filem hantu Karak takde hantu.. yang ada wanita lawa-lawa je.. Manala mak Khalis dapat informasi ni.. Google gambar-gambar hantu dalam Filem Karak.. inilah jawapannya..












memang seram gila ahh..rugi betulla Filem Melayu best2 camni Khalis tak berani nak tengok!!

9 comments:

bagus betol,,,gi search dlu sblom tgk... menakut kan.. jangan tengok !!! nanti mmpi ngeri hehe

bila nak kuar kat int ni..nak donlod...=p

dill tak cukup berani nak tgk

dill.

wah..karak..tengok trailer cam best..seram gitu..yang penting ada Abg Shahir..hehehe..

kalau takut,bawa sekali peralatan memburu pontianak.dia muncul je,kita tikam..hehe

p/s:enchek khalis ada berann ke??

alah bro. x takot pon., ekekeke

dah tngok citer nie mmg best, plg suke part akhir biler ader antu kaki rock...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...