Rekaan konsep baru lori truk

Memang ala-ala futuristik la rekaan ni.. memang superb gile.. Dan kalah dah masuk pasaran Malaysia mesti tak segan dah nak ngaku kerja bawak lori truck.. bukan apa.. berbanding dengan lori sekarang di atas jalan raya memang menakutkan..

Tapi antara lori balak, bas ekspess, lori truk, kenapa bas yang canggih manggih lagi mudah eksiden?? pelikkan? tak pernah pulak Khalis dengar lori balak eksiden langgar kereta ke ape ke..











adakah dengan kecanggihan truk ni menyebabkan driver akan rasa selamat dan boleh berlumba dengan kereta macam driver bas??Kalaulah dengan keburukan lori2 atas jalan raya sekaran menyebabkan mereka lebih berhati2, lebih baik kekalkan sahaja

Comments

Hishyamuddin said…
lawa2.nak beli satu..hehe
Wanie Affandi said…
design cam ikan flower horn...
MrZuRied said…
ada je lori3 balak nie xcdent..tp xbyk n mgkin xdashat..tp bas canggih nie suma bawak laju..ikut peraturan sbnar bas mcm lori.. xblh nak motong suka hati..tp atas desakan penumpang gak..nak cpt apa lah..so diorg ada pelepasan nak bwk laju n xkena tindakan.. lg pon KEBANYAKAN pemandu nak keja OT je memanjang..tue ngantuk...sedar3 tgh disoal dua malaikat..x gitu?
qasehraihan said…
kakakaka...khalis ni ada je cari gmbr..
ni wujud ke tak ni??

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/06/entry-panas-hati-pendekar-berkuda.html
Jangan Kalot said…
Melengkung ja bas pic no 1 tu. mau tak kemalangan. haha.

cara cara memerah susu lembu dengan tangan
b a m b a m ' s said…
setuju!kang terasa mcm pelumba F1 lak masing2..huhuhu..
saya YANA said…
cantik uh...Yana pon tak kesah kalau dapat laki pemandu truk cam ni.. wahaha.

Popular Posts