10 pantai bogel terkenal di dunia


Walaupun ura-ura( ceewahh)  di Pulau Tioman juga ada pantai yang bebas bogel. Khalis tak pernah pergi.. betullll..iyee.. taknak la sumpah-sumpah..hehe.. Tapi pernah la jugak masa ke Pulau Tioman nampak awek salleh( mat salleh lelaki) topless.. Dari jauh jela nampak.. Mujur masa tu mak Khalis ada sebelah, kalau tak mesti terlencong dekat sikit.. Ishh.. tak senonoh betul diorang nikan?? Benci betoll

Disebabkan Khalis tahu kebanyakan ( bukan semua) takkan pergi pantai-pantai yang Khalis list kan ni.. So, Khalis senaraikan jerla..Mana tahu, kalau dengar2 ada Tsunami, harap2 sinila kena dulu..Bukan memohon bala,, tapi tak suka la nak ketenangan berjalan di tepi pantai tengok orang topless.. pakai bikinipun rasa meluat..uwekk uwekk..

10 pantai yang terkenal itu ialah!!

10. Bellevue Beach, Klapenburg, Denmark

9. Gunnison Beach, Sandy Hook, New Jersey

8. Cap d'Agde, France 

7. Morfa Dyffryn, North Wales, UK 

6. Orient Beach, St. Martin, West Indies 

5. Tulum Beach, Tulum, Mexico 

4. Baker Beach, San Francisco, California

 3. Mazo Beach, Mazomanie, Wisconsin 

2. Swanbourne Beach, Perth, Australia 

1. Playa d'Es Cavallet, Ibiza, Spain


untuk gambar pantai ini kat bawah.. 18sx k? just sharing..




























Saje jauh sikit..takut ada yang ternampak






















































































































































gatai!! kalau gambar pantai bogel sanggup scroll ke bawah,,ishh

Comments

Cik Azizah said…
nak scroll kat bawah sbb nak post komen lah..haha~~
saya YANA said…
hahaha... Yana scroll sebab nak komen...

dorang bogel sebab nak gelapkan kulit kot.. haha..
b a m b a m ' s said…
mmg kena scroll bwh pon..nak tulis komen..pfffttt~!

LOL!hahahahha..
maiza farhani said…
haaha..penat scroll smpai bwah berharap..ahaks..gurau j..cmna la blh snggup jln topless.haih dunia..bala2.ha, bgos la khalis da buang widget atas yg semak 2..hehe..keep it up=)
Anonymous said…
sy scrol sbb nak komen....lalalalalalallaa...
mOon jOhari said…
pOtOng betOi la...adOiii...
Awan Biru said…
Bukan gatal, tapi kalau tak scroll sampai bawah, macam mana nak tinggalkan komen.

Pantai bogel tu perlukah? Apalah motif mereka berbogel di pantai?
Bella Bell said…
errr.. saya cari ruang komen.. sebab tu scroll ke bawah.. heheheh!!~
alieavea said…
jahat khalis neh
chii said…
hahaha..nasib baik chii x tunggu loading pic..bahaya woo..krg x pasal2 adik kata chii tgk gambo org bogel plak :p
mrs naymie said…
mane ade gatai...nk post comment jela khalis..huhuhuhu

Popular Posts