Pages

Support Penaja

Friday, June 3, 2011

Iklan terbaru wangian axe yang cool

Posted by mykhalis On 11:45 PM 5 comments


Semakin hari semakin terpikat nak gunakan wangian Axe.. tapi sebagai lelaki orang..Khalis agak bimbang dengan soalan

" apa motif awakd ah kawen tiba-tiba nak berwangi-wangi nie?? sebelum ni takpun!!"

Haaa.camne nak menjawab tue.. tapi kalaula betul semua lelaki kat dunia ni pakai wangian Axe ni takde la istemewa dah wangian ni kan? Tapi nak juga tanya wanita-wanita yang pernah bau wangian Axe nie,,

Ada kesan ke kalau pakai?? ishh..bukan sebab Khalis nak pakai..sajeje tanya..heh

Tapi kalau nak cuba iklan bari Axe boleh klik di sini.. kira cool la jugak..

5 comments:

biase2 je pun bau dy...tak tau la pade hidung org lain kan...hehehe

-Yok mampir diluk = medium dakwah terbaik dalam siri nurkasih the movie..

Memakai wangi-wangian itukan sebahagian daripada kebersihan diri. Kebersihan itu disukai Allah. Jadi tak salah jika yang sudah berkahwin mengenakan wangi-wangian.

anak buah ade pakai deodrant nih.

kemain suka lagi bau dia. best!!

ingatkan sesape yang kacak2 ke lalu kat sebelah... sekali anak buah yang baru darjah 6. oh my!! tertipuuu~~

kalo gurl yg pakai..leh jd cmtu x eh :p

...sejujurnya mOon x suka bau axe nih...x sedap lagsung....

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...