ini adalah lukisan sebenar!!

Walaupun anda gosok mata anda berkali-kali. Inilah lukisan paling real yang pernah Khalis tengok..

Lukisan oleh Roberto Bernardi, Eric Christensen dan Steve Mills...



















 boleh buka n google kalau tak percaya. Tapi bagi Khalis..memang tengok banyak kalipun rasa tak percaya!!

Comments

dill said…
lukisan? realistik sungguh!

dill.
saya YANA said…
Yana pon tak percaya... haha
memang nampak real ar bro.. tapi betul ini adalah lukis, bukan photography :)
Bella Bell said…
lukisan je ke?? serius nampak real! huhu~~
vampire's lovex said…
waaaaaaaaa gila ahhh...cantik sangat sangat sangat...!!! nmpak real !
dayang said…
hah! biar betul! mcm ambik gmbr je..wow....
b a m b a m ' s said…
lukisannnn??!!
wahhh..sejibik sejibannnn!!!!
yatie Awang said…
alangkah bertuahnya kalau di anugerahkan kepakaran begini
Azroy Kassim said…
Biar betul? Mesti lama gila nk siapkan lukisan tu.
mrs naymie said…
mmg susa nk percaya..gile ah!!
Azku said…
Biar betul!!
Nina Cherry said…
mmg bertuah la spe yg dikurniakan mata yg boleh melihat dan meneliti setiap inci pmndangan yg dilukis. Cemburunye Nina...!
Azura Mendezz said…
danngggg~~ mcm dia snap jek kan??
Cik Mendezz pon susah nk cayer neh!
hehe! =P
cik sakdi said…
yeke ni lukisan betul? real habis!

Popular Posts