Pages

Support Penaja

Thursday, June 2, 2011

ini adalah lukisan sebenar!!

Posted by mykhalis On 8:39 PM 15 comments

Walaupun anda gosok mata anda berkali-kali. Inilah lukisan paling real yang pernah Khalis tengok..

Lukisan oleh Roberto Bernardi, Eric Christensen dan Steve Mills...



















 boleh buka n google kalau tak percaya. Tapi bagi Khalis..memang tengok banyak kalipun rasa tak percaya!!

15 comments:

lukisan? realistik sungguh!

dill.

Yana pon tak percaya... haha

memang nampak real ar bro.. tapi betul ini adalah lukis, bukan photography :)

lukisan je ke?? serius nampak real! huhu~~

waaaaaaaaa gila ahhh...cantik sangat sangat sangat...!!! nmpak real !

hah! biar betul! mcm ambik gmbr je..wow....

lukisannnn??!!
wahhh..sejibik sejibannnn!!!!

alangkah bertuahnya kalau di anugerahkan kepakaran begini

Biar betul? Mesti lama gila nk siapkan lukisan tu.

mmg susa nk percaya..gile ah!!

mmg bertuah la spe yg dikurniakan mata yg boleh melihat dan meneliti setiap inci pmndangan yg dilukis. Cemburunye Nina...!

danngggg~~ mcm dia snap jek kan??
Cik Mendezz pon susah nk cayer neh!
hehe! =P

yeke ni lukisan betul? real habis!

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...