Pages

Support Penaja

Monday, May 30, 2011

Serupa tapi tak sama

Posted by mykhalis On 6:00 PM 7 comments

Khalis teringat ada seorang mamat ni,dia mengumpul kekayaan kerana memiliki wajah yang hampir sama dengan David Bechkam.. Jadi, Kalau Beckham buat rambut tocang dia buat tocang,., kalau ada tattoo baru diapun cacah tattoo juga.. Jadi dia banyak diambil menjadi model iklan.. yerla.. kalau nak ambil David sendiri memang tak mampu la kot nak bayar.

Jom kita tengok manusia yang kelihatan macam celebriti terkenal tapi mereka bukan.. Dahla bentuk badan, muka lebih kurang sama, lepas tu tiru pulak gaya..memang boleh menipu..











jadi jujur la.. kadang-kadang bila tengok muka sendiri di cermin..siapa yang anda bayangkan muka sama seperti anda?? Khalis tak sama macam sesiapa.. tapi orang kata Shah Jazle muka cam Khalis.. baca betul2.. dia muka cam Khalis.. bukan Khalis muka cam dia.. hehehe

7 comments:

hahaha... shah jazle yer... nasib baik tak minat dia... hihihi

kalau saya, orang maintain panggil dafi je..(shuib sepah)

q haidar mcm muka aku..muak aku nk jwb kat org...aku bukn q..kah kah kah..

pehh yg gmba first tu ingat kan angelina jolie...serupa !

org ckp sy cm yusry kru...hehehe..

khalis, muke kite macam mak kite la., kehkeh

princess diorg ckp cm zizie ezete hahahha...jauh beza kot,dia cntik gler....;)

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...