Ubahsuai badan secara extreme

Hmmm.. mengeluh di hari Isnin,, baru sahaja dapat melupakan kesedihan kerana Final CL.. takpe..kurang-kurang MU ada juga jadi juara liga, Birmingham jadi juara piala liga, Man City juara Piala FA.. Arsengal?? Chels**t? Liverfool?? mimpi dan terus bermimpi..

Jangan marah ekkk.. Biasala.. di dunia ni bukan ada sangat peminat kelab lain.. sokong kelab lainpun sebab malu nak masuk MU.. malu kerana tak sempat menjadi sebahagian sejarah Juala Liga 19 kali.. OK ok.. tak kutuk dah.. Jom kembali pada topik..Kalau dalam perayaan Thaipussam, penganut agama Hindu akan mencucuk-cucuk badan mereka kerana berkorban demi tuhan.. tapi kalau tengok gambar kat bawah ni anda rasa kenapa ek?










erkkk.. apa perasaan diorang ni kan?? lubang situ sana..

Comments

moral of the story..

sblm game jgn la berlagak ye

Serius hot! WFTXO@#$%&*!
adwafarahin said…
sumpah bodoh!

menyakitkan dri sendri je..ish2!
~nsar~ said…
eee geli sangat aih.. awat la teruk sangat.. bajet lawa..
Pisyek said…
pergh~ kelihatan sangat IMBA!!! kah kah kah.

Entri terkini: Wawancara bersama Pisyek
TetikusMerah said…
giler la... menyakitkan je!!! aku tak faham kenape nk wat gitu???
Nina Cherry said…
rse nak termuntah tu ade la gak... tp ptut ltak la 18sx ke sbb mne tau nnt trauma kat msih lg muda dr kite ni... seriously seram la...
alieavea said…
okey....

scary yerk....

takut okey.....
Rafiq Othman said…
bagus sgt ke MU tu..entry tajuk lain,kutuk club lain lak yang lebih..lek2 la bro..emosi tol penyokong MU ni..
Azku said…
yang no 2 tu ape?
mOon jOhari said…
...meremang bulu rOma...mOon x buley tenGok benda2 tajanm kat badan...seram..
anak abah said…
mentakutkan.. =.=
aa said…
boo man utd..syaitan tidak patut disokong..

Popular Posts