Supermodel tanpa makeup

Kalau yang muka pucat boleh di serikan.. yang bulat dengan make-up blh lonjongkan.. itulah kuasa make -up

Khalis sendiri dah kongsi banyak gambar sebelum dan selepas make-up.. tapi kali ini jom kita intai supermodel tanpa makeup

Patutla ramai supermodel or artis bercerai berai.. yerla.. masa ngorat punyala cun.. tapi bila bangun pagi memasing cam langsuir..kan kan?






berhiaslah untuk suami..yang takde suami takkan takleh berhias?? itu pergi ngaji sendiri..

Comments

ArulchelseA said…
kah kah kah...lain btul tk de mek up..cuak aku..
saya YANA said…
tak cunnye..... tapi yg first tu masih nampak comel..
mas saari said…
serius.. tak lawa langsung!
Fir said…
nyesal tengok T_T
Orked Desa said…
nak gelak, x leh sbb makhluk Allah Allah smua ni...bak kate sharifah shawati,wanita perlu menjaga penampilan sendiri wpun hanya berada di rumah..
vampire's lovex said…
lain gila woooo....

ayat macam langsuir tu tak blah... haha
haahahha . kiranyaa skarang . semua pompuan hot kna make up all the time . utk tmpakk cantik and tdak cerai berai . ahahaaah
TetikusMerah said…
ayat mmg x lei blah wei...! langsuir? haha!

siriyes la... mmg lain giler la sblum ngan slps mekap!
Nurul Ashikin said…
terkezut~ dlm gmbar yg dh makeup tu byk edit agaknya~
mOon jOhari said…
..cantek nOo depa make up...bgs2...lebih baik mekap dari x mekap...
kucarkacir said…
baik takyah mekap..
cikida said…
wuishhh,,lain bebeno..=p
liya alia said…
lain gilaaa. cantik sebab mekap ja ni.

Popular Posts