Kelab malam untuk orang gemok sahaja

Khalis dah lupa apa tajuk sebuah filem. Ianya mengenai 3 orang kawan dua orang gemok dan seorang kurus kering. Mereka semua berkulit hitam. Pada satu hari ada rombongan dari Negara Afrika datang ke US.. Yang menariknya,yang datang semuanya pekerja profesional. Jadi,  antara 3 orang rakan ni, yang kurusla rasa paling konfiden..

Tapi sayangnya, semua mamat afrika ni sukakan wanita gemok, kerana bagi mereka wanita yang sihat ini seksi.. yang kurus itu berpenyakit.. Dan dalam satu parti, semua orang lelaki afrika mengorat 2 orang perempuan gemok dan memandang hina pada si kurus.. Jadi si kurus rasa rendah diri dan percaya dirinya memang berpenyakit.

Nampak tak permainan minda di sini. Orang berbadan besar merasakan diri mereka tak sihat kerana mereka dengar cakap orang kurus.Sedangkan jadi kurus ni bukan best. hahaha.. apa2pun pikir la sendiri ek?

 jadi kelab malam ini rasanya satu-satunya di dunia.. khalis rasa kalau ada orang kurus  masuk kelab ni dia akan memahami perasaan si gemok di dunia sebenar








Ketika update post ini, Khalis sedang bermain di cc di Endau..segan gila nak mengopy gambar-gambar ni.. hahaha... apapun yang perting, kita berkeyakinan dengan penampilan kita.. k?

Comments

fiezmarn said…
ist beb...
pic yg last tue geli thap babun
Cik Bambam said…
hahahah..seronok para wanita mcm i..kih3..
Anonymous said…
gemuk2 pon nak menari juga
:)
Aslina said…
haaahhhhhhhhh!!!

citer phat girlz!!!!

one of my all time favourite. hehe
Myzul said…
hah tu dia..gempak gak tapi agak segan skit nak tengok :p
ratu naymie said…
laen mcm gmbr last tu...ape mksudnye ye..yes org gemok juga punye perasaan wat..xsuke la ckp gemuk..berisi la..chubby ke..bru sedp gitu

Popular Posts