Pages

Support Penaja

Monday, May 30, 2011

Bagaimana curut Cuba dihasilkan..

Posted by mykhalis On 8:00 PM 6 comments

Seingat Khalis la kan? Curut Cuba ni, lagi mahal harganya dari emas.Sebab itu Amerika mengenakan cukai curut.. betul ke tidak tak tahu la.. Tapi bila tengok cerita mafia ke.. bangsawan ke.. kalau dapat hisap Curut Cuba ni memang kira ekslusif la.

Khalis merokokpun tak.. apa lagi nak mencuba curut.. tapi Syisha Khalis hisap.. ada 4 botol kat rumah..sebab pernah berniaga syisha di kedai makan..hehe

The name of the cigars being hand rolled in these photos is Cohiba which belongs to the Tiano Indians who were first encountered by Columbus on his way to America. The cigars were originally registered in Cuba in 1969. The name of the brand originally meant the Government of Cuba. Cuban cigar rollers are known as torcedores and are touted as being the most skilled cigar rollers in the world. Torcedores are highly respected in Cuban culture and society and travel worldwide displaying their art of hand rolling cigars.











Semalam Khalis tanya ayah Khalis.. "tak nak berhenti merokok ke?" ayah Khalis cakap.. "Mahathir yang tak merokok, yang jaga makan minumpun sakit jantung.. doktor berlambak yang merokok"

hmmm.. pikir-pikir la sendiri..

6 comments:

same here.. arwah moyang sayer pom pernah gak cakap, isap okok ker x, kalau da nk mati 2 mati gak haha

the fact is my great grandad die at age 95 years old..

al fatihah

nmpk kotor jek org tuh buat curut..huhuhu..slh satu punca kenser kot ek..hehehehe..

SAY NO TO SMOKE!

ayah khalis mmg awesome...
hahah

ye.. ajal maut tu semua ditangan tuhan.. tapi kesihatan tu perlu jaga.. Yana pon tak kasi abang Yana rokok.. tapi lelaki mana nak dengar cakap adik..


macam kotor2 je tangan pembuat tu... heee

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...