Tak sesuai tapi berguna

Di dalam keadaan tertentu, walaupun sudu kerjanya banyak berfungsi di meja makan, tapi dalam keadaan terdesak, ianya boleh di gunakan sebagai screw driver. Betul tak? sama juga dengan piring boleh dijadikan alas ubat nyamuk.. Ianya terpulang pada kita untuk memaksimumkan kreativiti kita untuk memudahkan kerja seharian..











camne? pernah tengok kerja camni??hehe

Comments

yatie Awang said…
hehe...yg mula2 tu...aduh wak malu je
mushroom said…
sungguh kreatif manusia sekalian
cik gege said…
mcm2 la diorang ni.. apa2pun kreatip!! huhuhu~~
saya YANA said…
haha... sakit kot kepala yg kat bonet tu..
Fyqa said…
muahahaha

asalkan bule jekk
Sarah Said said…
erkk globe kt dlm kreta tu gps ape?? haha
delarocha said…
fuhh

kreatif betul laa
mas saari said…
hahahahaaa...lawaklah! tapi kreatif
vampire's lovex said…
haha tah pape,naik basikal bawak bangkai keta... gilos
dill said…
haha! mcm2 la manusia ni

dill.

Popular Posts