Pages

Support Penaja

Wednesday, June 1, 2011

Senapang Patah termahal dalam dunia

Posted by mykhalis On 4:30 PM 3 comments

Di rumah Khalis ada sebuah senapang patah. Malah arwah atuk Khalis sendiri ada senapang patah. Masa kecik-kecik dulu adala cuba angkat.. Mak aiiiiihh..berat kemain..


Kalau di kawasan bandar kecil macam Kuala Rompin nie, yang biasa diburu ialah ayam hutan. Kalau masa Khalis kecik2 dulu biasala jugak kalau ayah dan arwah atuk bawak balik kancil ke, pelanduk ke.. ke sama je kancil ngan pelanduk? Tapi sayangnya, tiada sorangpun adik beradik Khalis berminat untuk memegang senjata, mengikut ayah masuk ke hutan. Bukan apa.. ngeri arr nak menembak ni.

Sebuah syarikat dari Sweden, VO VAPEN yang merupakan pengeluar senjata-senjata secara ekslusif telah menghasilkan sebuah senapang patah yang 100% buatan tangan.

Dengan meletakkan harga sebanyak  USD 820k, anda boleh melihat sendiri betapa detailnya senapang patah ini.













kalau macam inilah detailnye.. kompom golongan bangsawan je yang mampu beli. lepas tu wat perhiasan kat dinding. Inilah kalau duit tak berhabis..

3 comments:

mak ooii..mahalnya..tp ok gak klu guna senapang ni gi tembak burung. erm..tp nak beli x mampu nih :)

blom lagi senapang gajah mau juta-juta..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...