Pages

Support Penaja

Wednesday, June 1, 2011

5 gambar termahal artis yang dibayar majalah

Posted by mykhalis On 7:40 PM 16 comments

Majalah majalah sering berebut mendapatkan hak ekslusif gambar-gambar supaya majalah keluaran mereka mendahului pesaing. Kalau di Malaysia, Khalis tak ingat kalau ada artis yang dibayar untuk setiap gambar yang di paparkan.Mungkin kalau ada rezeki, gambar anak sulung Dato' Siti akan menjadi rebutan.

Bila dikatakan ekslusif, maka tiada pihak lain dibenarkan sama sekali untuk mengedarkan gambar itu. Kalau macam kes perkahwinan Yusri dan Erra Fazira, majlis perkahwinan mereka hanya boleh ditonton secara ekslusif dalam filem Kuliah Cinta..

Jom kita tengok 5 gambar yang dibayar paling mahal oleh majalah-majalah..

No 5

People Magazine
March 2007
Purported Price Tag: $2 million

Gambar pertama Angelina Jolie bersama anak angkatnya terbaru Pax Thien

No 4


OK! Magazine
October 2005
Purported Price Tag: $3 million (tie)

Gambar baby Levi Alves McConaughey yang merupakan anak kepada Matthiew McConaughey dan Camila Alves


 No 3

 OK! Magazine
October 2005
Purported Price Tag: $3 million (tie)

 Gambar perkahwinan janda Bruce Willis dengan pengacara Punk'd



No 2

People Magazine
June 2006
Purported Price Tag: $4.1 million

Sekali lagi bersama Brangelina.. anak mereka sendiri..Shiloh



Juara!!

People Magazine and Hello! Magazine
July 2008
Purported Price Tag: $14 million 


kali ini ekslusif sampai 2 buah majalah bersaing dan mereka berkongsi untuk mengeluarkan gambar pertama anak kembar Brangelina


Tapi kebanyakan mereka duit yang mereka dapat meraka masukkan ke tabung amal.. ada la bagusnya..Maklumlah..apalah sangat duit buat mereka kan?

16 comments:

kalau yang dibayar paling mahal di malaysia ?? hehe..

bnyk gila dorg dpt duit.. konfem kaya.. x campur lg aktviti2 yg len.. msti pndptan dorg berbillion2 kan??

itulah dunia artis barat..semuanya ekslusif... :)

dorang ni masih tak nikah2 lagi kan...? hehe...

bagus la dorang ni.. duit buat amal..

duit bersepah-sepah sampai tak tahu nak buat apa dah..

bagus la beramal =..=

comelnya baby twins dia..huhuhuhu

erk..anak2 artis mmg jd rebutan...anak siti pon mungkin akan jd rebutan...anak sapa lg ekk??

donia..donia..donia..hahak..gambaq pn dok boh smpi milion2 pasai pa xtauuuuu..hahak

wah!!!brangelina.. klo dulu brad pitt ng jennifer mesti jd bradnifer..masyuk!!!tp brad pitt makin serabai since ng jolie bibir ni..

peh. jual gambar pun dah kaya raya.

anak pertama erra fazira dpt hak eksklusif juga kn..x silap tv3 or something..

suka Jolli Pit sesangat... cute family...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...