Josie Romero: Budak perempuan yang di lahirkan sebagai lelaki

Ketika dia berusia 4 tahun dia sudah mula membetulkan kata-kata orang lain apabila memanggilnya sebagai lelaki. Setelah dia cakap" tak!! saya perempuan la!!".. ibunya sentiasa menegurnya kerana dia adalah seorang lelaki.

Yang merunsingkan ibunya ialah, bagaimana anaknya yang masih kecil sudah mula mememperempuankan semua anak patung permainannya. malah tidak membenarkan ibunya memotong rambutnya.



Kerana susah hati, dia telah membuat pemeriksaan dan sememangnya tiada masalah. Namun perangan kewanitaan anaknya menjadi jadi. Jadi kerana tidak sanggup melihat kecelaruan gender anaknya, ibu kepada Josie Romero berjanji akan menyuntikkan hormon estrogen dan melakukan pembedahan secepat mungkin.





Alasannya supaya anaknya dapat menjadi wanita solehah.. hmmm.. kalau la mak bapak bengong ginila jadinya..

Comments

mushroom said…
kecik2 dah nak jadik pondan.. mak bapak lak g sapot.. memang jahanemmm,,
Myzul said…
adui..ni lah jadinya kalu mak bapaknya pun sama2 otak tak betul
Awan Biru said…
Ayark, ini kejadian supernatural ni.
qaseh mutiara said…
jangan terjadi kat orang Islam sudah..itula pentingnya ilmu bagi mereka yang mahu membina sebuah keluarga.
mashi said…
anak tu dah la tak buleh pikir matang lagi...
mak yang dah matang pun sama2 jadi budak2 jugak..
dunia2...haishhhh
mrs naymie said…
la eh senang!!! apakah peel mak bpk nye..bdk lg didik la blik..haish!!!
Marcella said…
patutnya bg nasohat,ni bagi sokongan padu tanpa berbelah bahagi..wanita solehah??aiiyaa...

Popular Posts