Siapa yang tak suka gula-gula?

Candy Glass Bottle


Tomato Candy


Sour Flush Toilet Candy


Kit Kat Bench


Toxic Waste Candy


Zombie Truffles


Gummi X-Ray Fish


Onion Ring Mints


Anatomically Correct Gummi Heart

Ada tak sesiapa yang tak suka makan gula-gula? tapi bagaimana kalau gula=gula ni kreatif macam kat bawah nie??hehe

Comments

yatie Awang said…
kalau gula2 mcm ni, tak makan pun tak pe lah
chii said…
mcm2 jenis bentuk dan rupa..tp kalo da mcm tu skali..rasa syg plak nk mkn
sdap belaka./.. hhujuhu
mOon jOhari said…
isk...macam2....sat agi budak2 ingt bOtOi racUn sebenar tuh gula2 tak ke naya...
~nsar~ said…
waa suka nya cokelat.. haha.. tapi yang pelek tu geli plak tengok..
Awan Biru said…
Kena fikir dulu sebab ada masalah gigi. Kit Kat tu tak mengapa.
Marcella said…
Kit kat tu sanggup lagi. yang otak "zombie" pun gagahplagi..tapi yang lain..maaf enchek, tak lalu..hehehe

ikan tu comeii..=)
dill said…
gula2 menakutkan. wuish

dill.
tomato candy mmg sedap...! Gummy x-ray fish dh prnh dh mkan masa mlncong kt luar negara...

Popular Posts