Pages

Support Penaja

Saturday, June 4, 2011

Siapa yang tak suka gula-gula?

Posted by mykhalis On 1:39 PM 9 comments

Candy Glass Bottle


Tomato Candy


Sour Flush Toilet Candy


Kit Kat Bench


Toxic Waste Candy


Zombie Truffles


Gummi X-Ray Fish


Onion Ring Mints


Anatomically Correct Gummi Heart

Ada tak sesiapa yang tak suka makan gula-gula? tapi bagaimana kalau gula=gula ni kreatif macam kat bawah nie??hehe

9 comments:

kalau gula2 mcm ni, tak makan pun tak pe lah

mcm2 jenis bentuk dan rupa..tp kalo da mcm tu skali..rasa syg plak nk mkn

isk...macam2....sat agi budak2 ingt bOtOi racUn sebenar tuh gula2 tak ke naya...

waa suka nya cokelat.. haha.. tapi yang pelek tu geli plak tengok..

Kena fikir dulu sebab ada masalah gigi. Kit Kat tu tak mengapa.

Kit kat tu sanggup lagi. yang otak "zombie" pun gagahplagi..tapi yang lain..maaf enchek, tak lalu..hehehe

ikan tu comeii..=)

gula2 menakutkan. wuish

dill.

tomato candy mmg sedap...! Gummy x-ray fish dh prnh dh mkan masa mlncong kt luar negara...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...