Lukisan dinding 3D

Lukisan 3D yang yang paling glemer ialah lukisan lantai. Mesti ramai dah yang tahu kan? Tapi di pagi yang hening ini, Khalis ingin kongsikan lukisan 3D dinding pulak. Kalau buat tangkap gambar memang best arr










hehhe..memang syok betul

Comments

Cik Teddy said…
mcm mane dieorang buat lukisan cmni ek?
pakcik khalis,nak tanye boleh?
mcm mane nak letak butang reply kt komen?^_^
ApiH said…
memang hebat la pelukis2 ni... ApiH nak lukis kereta pun tak jadi2...
vampire's lovex said…
terer gilaaaaa pelukis ...
qasehraihan said…
waaa...santekkk..hebatttt!!!
jom kita g galeri tu khalis..

hai lama xdatang cni..sori..
bz kejar penghutang xbayar utang..

tau sapa penghutang tu??

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/06/entry-panas-hati-pendekar-berkuda.html
dill said…
cantik la! kreatif!

dill.
Nurul Ashikin said…
kreatif!!! huaaa.. kat msia ada x wat cmnie??
NuruL SyuhadaH said…
canteq giler..smart!!

Popular Posts