Pages

Support Penaja

Wednesday, June 1, 2011

Lukisan dinding 3D

Posted by mykhalis On 6:45 AM 8 comments

Lukisan 3D yang yang paling glemer ialah lukisan lantai. Mesti ramai dah yang tahu kan? Tapi di pagi yang hening ini, Khalis ingin kongsikan lukisan 3D dinding pulak. Kalau buat tangkap gambar memang best arr










hehhe..memang syok betul

8 comments:

mcm mane dieorang buat lukisan cmni ek?
pakcik khalis,nak tanye boleh?
mcm mane nak letak butang reply kt komen?^_^

memang hebat la pelukis2 ni... ApiH nak lukis kereta pun tak jadi2...

waaa...santekkk..hebatttt!!!
jom kita g galeri tu khalis..

hai lama xdatang cni..sori..
bz kejar penghutang xbayar utang..

tau sapa penghutang tu??

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/06/entry-panas-hati-pendekar-berkuda.html

cantik la! kreatif!

dill.

kreatif!!! huaaa.. kat msia ada x wat cmnie??

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...