Pages

Support Penaja

Monday, March 19, 2012

Rancangan realiti ala-ala Need For Speed cecah 100juta penonton

Posted by mykhalis On 1:27 PM 1 comments


Asyik rancangan realiti nyanyi,menari takpun Kim Kardashian je kan? kali ini.. Russia memperkenalkan satu rancangan realiti tv di mana seorang peserta diberikan sebuah kereta. Kemudian pihak penerbit akan mebalifon polis mengatakan kereta curi.

Peserta mestilah mengelak ditangkap polis dalam masa 35 minit. Apa sahaja cara dibenarkan.. Malangnya buat masa ini ramai yang masuk ke dalam kolam atau ditangkap. Di sebabkan polis tidak mengetahui rancangan ini dirakam, ada peserta yang dipukul, di pijak oleh polis ketika diberkas.

Rancangan ni kalau masuk malaysia semua mati kena tembak dah..polis kita memang cekap tembak menembak ni

1 comments:

Kat ne nak tengok ni? You tube ade tak? ape nama rancangan? ni rancangan wajib tgok..^^

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...