Pages

Support Penaja

Monday, March 19, 2012

Bangang!! Satu kelas rancang hamil serentak

Posted by mykhalis On 2:04 PM 1 comments



Cuba korang bayangkan.. elok je bila dah bukak sekolah.. korang tengok anak murid korang semua perut dah besar. Rupa-rupanya, satu kelas berpakat nak mengandung serentak.

Bila disiasat. takde siapa yang bagitau siapa bapa budak2 ni..kerana dikatakan.. ke 17 budak perempuan ini telah melakukan hubungan dengan lelaki yang sama dan lelaki itu dirahsiakan identiti kerana remaja perempuan ini takut, ayah kepada anak mereka ditangkap polis atas tuduhan melakukan seks bawah umur.

Lebih menyedihkan.. beberapa orang pelajar yang tidak pregnant mengaku sangat kecewa kerana mereka tidak dapat pregnant bersama-sama dengan kawan yang lain..

ciss..

1 comments:

fuuh....best gile lelaki tu!

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...