Pages

Support Penaja

Wednesday, March 21, 2012

Wahhh..baju dalam yang menyala dalam kegelapan

Posted by mykhalis On 9:38 PM 0 comments

Era fesyen pakaian dalam untuk wanita berevolusi lagi, sekarang ni dah ada pulak pakaian dalam wanita yang boleh menyala dalam gelap..Mungkin fesyen ni sesuai untuk mereka yang sering mengalami masalah lupa letak pakaian dalam diorang kat mana kot..Entah laa, apa-apa hal, jom layan gambar pakaian dalam ni kat bawah dulu..









Agaknya, kalau si suami nak cari si isteri dalam gelap pun senang kan, bagi yang dah kahwin, lu orang faham-faham laa, yang tak kahwin lagi tu apa ada hal..Hahahaha..

p/s: lepas ni, in case blackout kat rumah, tak payah beli torchlight..Hohohoho..


0 comments:

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...