Klip Video Wanita Melakukan Onani di Segamat


Hari-hari ada sahaja video-video 3gp lucah sebegini akan tersebar di internet. Adakah salah teknologi telefon berkamera? Atau salah penggunanya yang tidak tahu menggunakan teknologi secara yang betul.

Terbaru pula mengenai Klip Video Wanita melakukan onani dengan tajuk video yang berjudul “Budak Rumah Rakyat“.

Video 3gp lucah ini dikatakan telah tersebar di sekitar Bekok dan Labis , Segamat Johor.
Mengikut surat khabar yang dibaca dikatakan video ini diambil oleh wanita ini sendiri mungkin untuk tujuan koleksi peribadi atau mempromosikan diri sendiri. Bagaimana video ini boleh terlepas kepada umum tidak pula dapat diketahui.

Sebenarnya pengguna telefon mudah alih yang mempunyai teknologi berkamera dan dapat merakam video perlu berhati-hati dalam membuat rakaman video mahupun mengambil gambar.

Ada yang mengatakan walaupon video yang kita ambil telah didelete dalam folder sebenarnya video tersebut boleh didapati kembali kerana data-data masih tersimpan didalam telefon kita.

Sama juga jika mahu membaiki telefon di kedai-kedai telefon mereka boleh mencuri video-video koleksi peribadi ini dengan mudahnya.

Oleh sebab ini lah banyak sekali video 3gp lucah melayu yang tersebar di dalam internet.
Kecurian telefon bimbit berkamera juga semakin meningkat disebabkan permintaan tinggi mengenai video-video 3gp lucah ini. Contoh paling dekat saya sendiri baru sahaja hilang sebiji telefon berkamera.

Mujurlah tiada video atau gambar-gambar yang tidak senonoh didalam telefon tersebut. Kalau tidak, tak semena-mena popular nanti.

Jika, anda pernah merakam gambar atau video dalam telefon bimbit anda saya sarankan jangan cuba untuk menjual telefon tersebut sebagai langkah berjaga-jaga untuk mengelakan jumlah video 3gp lucah ini bercambah di internet.

Comments

FaizalRSD said…
Kalau tak salah video ni dah lama,aku jumpa masa rajin sedut mp3 guna Ares.2-3 tahun lepas rasanya.Tentang video aku tak pasti,tapi kalau gambar,walaupun didelete dari phone,aku still boleh cari tapi hp nokia sajalah,hee!
abgsayang said…
jdi bintang porno..kjpan jew popular

Popular Posts