Pages

Support Penaja

Thursday, July 7, 2011

Uji Minda : Ujian Mata

Posted by mykhalis On 7:58 PM 12 comments

Tengok gambar ni betul-betul.. ulang tulisan.. tengok gambar ini betul -betul




Soalannya.. apakah persamaan  yang anda nampak? Sudi2lah kongsikan jawapannya ekk(entry ini tiada kaitan sebab malam ini malam Jumaat.. tiada kaitan sama sekali)

12 comments:

contact lense mahal! yeke?

ntah.

dill.

haha sendiri jawab suda...:)

pose yg berbeza tp ada persamaan... haish...fikirlah sendiri...=)

sume tnjuk 'benda' yg sama????

entah lah, tapi rasa macam orang yang sama..huhu

dia suka amek gambar dari atas?

x buleh nak tengok, darah asyik kluar jer kot idong.....

*nurse I need blood....help (-.-)"

berbulu je aku tengok haishhhh gerammmmm je nengok BULU MATA DIA!

senang punye soalan taleh jawab -__-!
beza dia ... KECIK DAN BESAR hahahaa

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...