Buku-buku pelik yang ada di pasaran Siri 1

Khalis sekarang sedang ulangkaji kali 3 buku biografi Wayne Rooney:my story so far.. Dan percubaan ke 5 Khalis untuk melepasi mukasurat ke 2 buku Harry Potter memang tak kesampaian sebab Khalis bila masuk perenggan ke 3 dah tak tahu yang mana nama sihir, nama alatan, nama orang, nama tempat..Habis keliru.. Nampaknya kena tengok filem jugak la nanti.

Tapi apa kesahkan?Asalkan kita membaca..Membaca blogpun ok jugak.. kalau tak dapat ilmu menfaat, dapat la ilmu songsang.. wahaha.. kena la tapis2 sikit k?Sebab kalau menurut tok guru Khalis iaitu Matt Romeo, menulis ni umpama candu.. dan sampai sekarang Khalis tak faham kaitannya..





Macam-macam judul ada..buku taboo pun ada, gelipun ada.. ala-ala bangangpun ada..betul tak? jangan kata korang ada buku ni kat rumah pulak!!

Comments

ArulchelseA said…
cuak aku bro... kih kih kih
is_isaac said…
ntah pape punyer buku daaa~ ahah :P
Azura Mendezz said…
Still stripping after 25 years..
gilo!Hahahahaahahah!! =P
MFI said…
ade gak buku yang memberi info yang bagus..

Popular Posts