Pages

Support Penaja

Tuesday, July 5, 2011

Buku-buku pelik yang ada di pasaran Siri 1

Posted by mykhalis On 1:51 PM 4 comments

Khalis sekarang sedang ulangkaji kali 3 buku biografi Wayne Rooney:my story so far.. Dan percubaan ke 5 Khalis untuk melepasi mukasurat ke 2 buku Harry Potter memang tak kesampaian sebab Khalis bila masuk perenggan ke 3 dah tak tahu yang mana nama sihir, nama alatan, nama orang, nama tempat..Habis keliru.. Nampaknya kena tengok filem jugak la nanti.

Tapi apa kesahkan?Asalkan kita membaca..Membaca blogpun ok jugak.. kalau tak dapat ilmu menfaat, dapat la ilmu songsang.. wahaha.. kena la tapis2 sikit k?Sebab kalau menurut tok guru Khalis iaitu Matt Romeo, menulis ni umpama candu.. dan sampai sekarang Khalis tak faham kaitannya..





Macam-macam judul ada..buku taboo pun ada, gelipun ada.. ala-ala bangangpun ada..betul tak? jangan kata korang ada buku ni kat rumah pulak!!

4 comments:

cuak aku bro... kih kih kih

ntah pape punyer buku daaa~ ahah :P

Still stripping after 25 years..
gilo!Hahahahaahahah!! =P

ade gak buku yang memberi info yang bagus..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...