Pages

Support Penaja

Sunday, July 3, 2011

Apakah makna zalim?

Posted by mykhalis On 11:12 AM 9 comments

Bagaimana kita nak mendefinasikan kita dizalimi atau tidak.. Cuba kita tengok makna zalim..meletakkan sesuatu bukan pada haknya. Maknanya.. kalau kita letakkan tangan kita atas paha makwe kita yang bukan hak kita..maknanya kita berlaku zalim pada ibu dan ayah awek kita.. sebab kita cuba menajiskan anak mereka.. kenapa najis? bukankah pegang tangan bukan murim hukumnya sama dengan pegang babi.. najis la tue..Itu contoh..kalau salah  tegurla..Khalispun bukan baguspun.. pernah jugak pegang tangan anak dara orang.. tapi bila kenang2.. apa la Khalis dah buat.. takkan nak pergi mintak maaf kat mak ayah diorang pulak.. tanggung je la dosa tue..

Sebenarnya Khalis nak tunjuk contoh sekeping gambar yang membawa erti zalim.. gambar apa? kalau korang tengok ni kata tak zalim jugak tak tau la..

tak zalimke macam nie.. muka dah elok dah.. boleh dia bergambar dengan kucing yang dia siat kulit... mungkinkah ini juga seni??apa ke jenis manusia yang ada zaman sekarang ni kan?

9 comments:

kesian kucing tu.. zalim2! T.T

cuak aku bro..ni memang zalim.. tp kat malaysia media zalim..kih kih kih

ya Allah.

apa punya pangai la nih

pompuan gila! kesian kucen tu!

dill.

Xnmpk lawo dh awek ni bila dgn bangganya amil pix dgn bangkai kucing mcm tu..
huh!

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...