Gambar baru koleksi gadis Pin-up majalah mangga

Khalis tahu yang korang tak baca majalah mangga.. tapi disebabkan Majlis fatwa cakap perhipunan BERSIH haram sebab memecahbelahkan perpaduan rakyat..jadi kiranya gambar gadis pinup ni halal la kot..sebab menyatupadukan rakyat..

Kalau haram mesti majalah mangga ni dah lama diharamkan..yerla..bukan ke Pemilik Majalah Mangga ni orang melayu.. kalau orang Islam takdela nak cari rezeki dengan jual majalah yang buka aurat.. ke Khalis salah?kalau salah sila hentam k?

jom puji ramai2 gadis2 pin up halal Jakim ini.. Untuk tengok koleksi sebelum ini yg Khalis kongsikan..sila klik di sini






Alhamdulillah...semoga pemimpin kita dirahmati.. dan semua orang-orang agama tidak jadi Syaitan bisu demi wang , pangkat dan darjat dunia..Saya tak baik..tapi kalau ada lobang nak jadi tak baik..memang semakin susah la nak baik..

Comments

Syazwan said…
hmm.mangga-mangga..
beLLa said…
artis ke semua tu? patot tak kenal ;p
Orked Desa said…
ni nak bg kenal la...tu la dia bg tyg smua bende tu....
ouh..baru lah amerikaa.kah kah biol nye artis! nk cari makan zaman skrg ni xblh masuk bersih, nnti kena pecat.kene tyg dada peha lebih, baru la blh cari makan.
~~Ticer Wann~~ said…
dapat la sikit saham untuk jurugambar n semua kru tu...
ChENtA SeJaTI said…
cara promosikn diri la 2.....haish
LaLa said…
dulu suka beli mangga, sekarang da tukar majalah REmaja :)
nelly said…
semua nak tayang ~
=='
Cik Asma BLuppy said…
nk trik pembaca r tu. abes smue nk bukak...
Arpiiz said…
haish, kang komen lebih2, ada pulak mata yang memerhati..hehe
vampire's lovex said…
mangga ranum tuuuuuuuuuuuuuuuuu...wuuuu
MFI said…
zila bakarin takde ke?? hahaha
cinta siswi said…
wah..besar amat pengorbanan mereka nk jadi artis nie...hehe..
tp tak femes pom..huhu..
jgn nk jd hot di dunia...
akhirat lg hot..hehe..=p
Ini Kisah Tia said…
kenyang sikit yang tukang ambik gambo tuuu ..
Anonymous said…
sume nk tnjuk kt c2 jer....huhuhu
Miss A said…
dorg ni tak tahu malu ke ape eh?snap picture mcm tuh.nak galmour pun buat lah cara baik,yg halal.ni nak tayang body.aduhh
miss epa said…
mcm mcm diorg ni.xingat ke kita nak mati suatu hari nnti.ish.
cik sakdi said…
kalau ikotkan banyak benda yang haram dan nak decide sesuatu tu sangat berat sebab xdapat tutup mulut semua orang. kalau ikotkan FC, semua tu hak peribadi selagi x langgar LAW.
Nur Sulastri said…
murahnya perempuan2 ni, bangga jadi tatapan.
azri said…
scene kolam mandi mmg wajib dlm mjlh mangga la..
Ini semua akibat tidak ada asas agama
Anonymous said…
[#]PORN|10 jenis Gambar Bogel Cerita Lucah Teruk
[#]PORN|Pelakon filem lucah teruk dibelasah teman lelaki
[#]PORN|cerita lucah teruk janda melayu dengan pakistan jual karpet

[#]PORN|kisah sex: CERITA LUCAH GURU BERTUDUNG
[#]PORN|melayu luncah video
[#]PORN|lucah awek bertudung

[#]PORN|Cerita Sex Melayu | Cerita Lucah Melayu
[#]PORN|awek bertudung telanjang
[#]PORN|Aksi Bogel dan Kontroversi Pelajar UMP


[#]PORN:pepek luncah awek
[#]PORN:luncah video terbaru
[#]PORN:gambar gambar luncah

[#]PORN:cerita rogol awek bertudung
[#]PORN:video rogol awek
[#]PORN:awek di rogol jejaka
[#]PORN:rogol awek melayu

[#]PORN|11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
[#]PORN|Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
[#]PORN|Video bogel awek arab dance



[#]PORN|Awek kampung mandi bogel
[#]PORN|Foto awek malay bogel - Camcon Oil
[#]PORN|AWEK BOGEL MELAYU: gambar bogel tasya
[#]PORN|(45) (Video) Awek separuh bogel nikmati Cadbury


[#]PORN|Awek Tipu Ibu Beli Buku Teks Full Video
[#]PORN|gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak tersebar
[#]PORN|Seri Bogel Tudung Melayu Jahil
[#]PORN|spy cam awek bogel

[#]PORN|gambar awek bogel dengan teman lelaki di dalam tandas
[#]PORN|awek bogel sangap batang
[#]PORN|Lucunya Malam Pertama

[#]PORN|Awek Berjerawat Bogel
[#]PORN|Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur
[#]PORN|Gambar Awek Jepun Bogel
[#]PORN|awek cun mandi bogel di air terjun

[#]PORN|gadis melayu lucah bogel tetek seksi tudung
[#]PORN|Awek Putih Gebu Separa Bogel Atas Katil
[#]PORN|Malay Girls and Malay Sex

[#]PORN|DOWNLOAD MOVIES 18+
[#]PORN|melayu luncah video
[#]PORN|lucah awek bertudung





















































































































































Popular Posts