Mempromosikan blog baru Khalis


Khalis dengan ini melancarkan blog baru yang diberi nama Mykhalis.blogspot.com.. di harapkan blog kedua ini Khalis boleh wat dengan istiqamah sebagaimana blogslucumenarik ini jugak.

Tujuan blog baru ialah Khalis nak juga citer pasal artis..kutuk2 sayang ke.. pasal MU ke.. Pasal kutuk Chelsea ke.. Citer pasal politik ke.. pasal blogger ke.. bukan apa.. Kalau Khalis tulis semua kat sini jadi serius melampau la pulak.. jadi Khalis akan pindahkan beberapa post yang dirasakan terlalu berat untuk dikongsikan di sini ke blog baru Khalis.

Masih menggunakan header lama.. sebab kerana siapnya header itulah wujudnya blogslucumenarik sekarang..kalau nak dibuang sayang pulak rasanya.. Jadi, kepada sesiapa yang rasa sini tiada widget follower atau shoutmix, di blog baru akan ada balik fungsi2 klasik itu..

Thanx..

Comments

eiYja_cHum3yl said…
aippp...khalis...bab kutuk chelsea tu yg buat terbeliak mata ija ni...hehehe..
cinta siswi said…
eh..baru pasan follower takde..hehe..
bagus tuh..a.khalis takpe..ade mase..=)
~~Ticer Wann~~ said…
yes yes MU... MU :) all da best ya... :)
mas saari said…
semakin maju...
dah ada dua blog tu!
is_isaac said…
wajib view gak nie..yuhuu~
Anonymous said…
da melawat dah...
ABU said…
en khalis maju kehadapan lagi..
good luck bro..:D
kiorsly said…
YES!! setiap hari mesti baca blog khalis.. seriously, mmg BEST!!

Popular Posts