Cerita Lawak 18sx Setiausaha yang buntu

Adalah kisah seorang setiauasa sangat cantik ditugaskan oleh bosnya untuk menemani seorang raja minyak dari Arab yang menjadi klien penting bagi perusahaannya.

Tertarik oleh kecantikannya, si raja tiba-tiba meminta untuk menikahinya.Tentu saja setiauasa itu terkejut namun dia teringat arahan bosnya untuk tidak mengecewakan kliennya itu dalam bentuk apapun.

Kerana itu, dia memikirkan cara untuk menolak ajakannya dengan halus.”Baiklah, aku akan menikah denganmu dengan 3 syarat. Pertama, aku mahukan cincin kawin berlian 75 karat bertahtakan intan bermahkota tiga 200karat.”

Si raja terpaku sejenak dan kemudian mengangguk, “Ok, ok ana felikan, ana felikan”

Menyadari keadaan ini, si wanita kembali memikirkan syarat yang lebih susah.”OK, kedua, aku mahu kamu buatkan istana di New York berbilik 100 dan sebagai rumah peristirahatan, aku mahu vila di tengah kota Paris dengan 200orang pelayan, 10 Ferarri dan 5 pesawat jet peribadi.”

Sang raja minyak kembali terpaku, mengambil hand-phonenya dan menelefon sana sini. “Ok, ok, ana fuatkan, ana fuatkan”

“Susah macam ni !”, fikir si setiauasa. Dengan peluh sebesar kacang kedelai,dia kembali memikirkan syarat terakhir. Akhirnya, dia merasa mendapatkan
syarat yang mustahil boleh dikabulkan oleh si raja ini.

Sambil mengedipkan mata, ia berkata, “Oh, baiklah. Ini yang terakhir. Aku suka sangat dengan seks dan kerana itu aku mahu lelaki yg menjadi suamiku mempunyai penis sepanjang 30 cm.”

Si raja minyak nampak terkejut dan kecewa sekali dengan syarat terakhir ini. dia menutup wajahnya dengan kedua tangan sambil seloroh.

Akhirnya, sambil mengusap air mata dan menatap wanita itu dengan sedih, dia berkata,

“Ok, ok, ana fotong… ana fotong deh..
camne nak wat agaknya..hahaha

Comments

ewanthology said…
huhuhu, abis cara dahhh
Arpiiz said…
haha, kesian betul..^^
cik sakdi said…
gile ah 30cm dia siap leh potong ag? kahkah lawak seyh
MFI said…
sanggup potong tu..giler btol..
Azura Mendezz said…
Hahahahahaaaahh!!potong??
Duhhh~~~~
Ilham11 said…
kelakar.means lagi lebih dr 30cm ke sebelum nie?hahaha..
Anonymous said…
oh no!hahhaha

Popular Posts