Gambar Menarik : Kurt Wenner dan Buku baru Lukisan Lantai 3D

Yup..hampir semua tahu mengenai illustrasi 3D hasil karya Kurt Wenner ni. Bukan mudah untuk mempunyai idea sehebatnya.. Seandainya mudah, sudah tentu kat Rompin ni banyak jalan yang orang buat lukisan 3D..tak rugipun..mesti ramai orang datang nak bergambar..kan? sebab ramai orang boleh la wat jualan kuih muih sekali.. maju ekonomi Rompin.

Kurt Wenner membukukan hasil karyanya terbaru dan anda boleh tengok di sini. Baru ni lagi tau..hehe









Pandai betul Kurt main dengan perspektif kan? Maklumlah..bekas pekerja NASA

Comments

Cik Asma BLuppy said…
wah.. nmpak mcm real je.. mata tertipu=P
cikida said…
fuyohhhh...hebatnye die...cantikkkk !
wow... cool giler... mcm real la.. =)


New post :Itu Awan.. Awan.. AwanBand!
adan said…
entah berapa minit menghabiskan masa dalam blog ini semata-mata nak menghayati hasil seni lukisan 3d.
d_LA said…
mmg beliau berbakat gila..kepala cane la beliau ni ye leh hasilkan arts camni..salute ahh
Anonymous said…
wow!amazing....

Popular Posts