Pages

Support Penaja

Tuesday, July 5, 2011

Pertandingan ratu cantik penjara

Posted by mykhalis On 3:50 PM 8 comments

pemenangnya.....

peringkat saingan

gaun malam
Siapalah kita untuk menilai kecantikan fizikal sesorang.. tapi kalau buruk perangai cam makan guna dua-dua tangan tu memang patut kita keji la kan?biarla bersopan.. tapi tak dinafikan.. air muka juga melambangkan kecantikan seseorang..

Apakah air muka? Air muka selalu kita bandingkan sebagai riuk wajah atau sinar di wajah.. Macam orang kaki judi, kaki dam jarang kita nampak nur.. nampak kusam je.. kalau orang ikhlas beribadat atau namanya khalis memang bersinar2 wajahnya..hehe..sebutla Amiiinn..apela korang ni..

Jomla kita intai pertandingan ratu cantik di sebuah penjara.. cantik tak diorang ni ek?
gaun siang??

masa berbikini

pakaian santai
Serba serbi ada ratu cantik sekarang nikan? ratu cantik dunia(miss world) ratu cantik alam semesta(miss universe) ratu cantik bumi( miss earth) fuhhh.. sampai alam semestapun ada tue..kalau kat Malaysia?? Ratu Kebaya..hehe

8 comments:

yatie pun nak masuklah...ki..kih...kih...(pertandingan bukan penjara)

hambOiii...enjOy betOi depa kat penjara nun...

hambOiii...enjOy betOi depa kat penjara nun...

hamboii...best la cm 2 depa kt dlm 2...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...