Pages

Support Penaja

Thursday, July 7, 2011

Gambar Christiano Ronaldo asyik meraba-raba kekasihnya

Posted by mykhalis On 3:19 PM 5 comments

Mintak maaf kerana hari ini akan sedikit sahaja entry dan lambat post akan di masukkan. Khalis sedang dalam urusan bank.. Jadi adala orang bank nak datang kedai.. jadi kena sapu-sapu sikit.. Sekarang penat lagi ni.. Mood nak makanpun takde.

Tapi untuk menggatalkan mata korang, Khalis yang sudah kehilangan lemak hampir 1kg merasa sangat penat kerana terpaksa ke hulu kehilir membawa dokumen yang sama.. arghhh..Bank mana senang pinjam duit nie??Sori2..jom tengok Ronaldo bergatal gatal dengan aweknya Irina Shayk 25 tahun berasal dari Rusia di pantai yang indah.




Agaknya kerana tak tahan kemontokan aweknya Ronaldo diperhatikan tak lepas dari cuba menggegau punggung aweknye.. ish ish ishh..gatai...

5 comments:

ish ish ish. kurang pahala ari ni.. haha

cuci terus mata.. hahaaa...

Sangap kot Christiano tu.

brapa ringgit ni..hahaahah

sgt mantap mamat Ronaldo ni....

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...