Gambar Christiano Ronaldo asyik meraba-raba kekasihnya

Mintak maaf kerana hari ini akan sedikit sahaja entry dan lambat post akan di masukkan. Khalis sedang dalam urusan bank.. Jadi adala orang bank nak datang kedai.. jadi kena sapu-sapu sikit.. Sekarang penat lagi ni.. Mood nak makanpun takde.

Tapi untuk menggatalkan mata korang, Khalis yang sudah kehilangan lemak hampir 1kg merasa sangat penat kerana terpaksa ke hulu kehilir membawa dokumen yang sama.. arghhh..Bank mana senang pinjam duit nie??Sori2..jom tengok Ronaldo bergatal gatal dengan aweknya Irina Shayk 25 tahun berasal dari Rusia di pantai yang indah.




Agaknya kerana tak tahan kemontokan aweknya Ronaldo diperhatikan tak lepas dari cuba menggegau punggung aweknye.. ish ish ishh..gatai...

Comments

~nsar~ said…
ish ish ish. kurang pahala ari ni.. haha
ApiH said…
cuci terus mata.. hahaaa...
Awan Biru said…
Sangap kot Christiano tu.
PutraRocker said…
brapa ringgit ni..hahaahah
AdD said…
sgt mantap mamat Ronaldo ni....

Popular Posts