Ukiran buku yang menarik

Terima kasih pada kawan-kawan yang sudi ziarah mykhalis.blogspot.com, yerla.. Khalis tau, bukan senang untuk menaikkan sebuah blog. Bagi khalis yang kerjayanya di depan komputer mungkin berkesempatan..tapi bagaimana dengan sahabat-sahabat blogger full time? bagaimana mereka mampu mendapatkan pendapatan yang stabil sehingga tak perlu bekerja lagi..jeless oo..tapi jeles ini buat Khalis lebih bersemangat.

Jom kita tengok ukiran buku yang memang unik..tapi yang tak uniknya sebab buku ni tak boleh baca dah..ishhh..
Buku-buku ini diukir oleh Brian Dettmer yang merasakan buku adalah sesuatu yang lebih menarik berbanding gadget yang ada.. memang menarik..tapi takleh baca kira boleh tengok jerla kan?





Creative kan? sempoi arr.. tapi kalau wat pemeran jual mesti laku nie.. korang nak beli tak?

Wan Kamarudin Apa kejadahnya dah kahwin oo

Comments

cik mieza said…
ayoyo.. bseni gilew. jtuh rahang tgk... C:
Cik Asma BLuppy said…
erk? mcm ne nk bace buku mcm ni?
d_LA said…
mmg menarik dan kreatif tp syglah, beli mhl2 dah xleh bace..huhu
rafiq said…
yg blogging boleh buat pendapatan ni pasti buat macam2 ads untuk naikkn trafik. tu yg penting kan.

semoga berjaya ok. :)
aisya sakaria said…
waaa ternganga mulut tengok buku2 tu. hebatnya orang yg ukir buku tu.
whoaaahhhh....kreatip wooo...
msti la nk beli...menarik kot...hehehe
nelly said…
menarik + kreatif = terpikat suda !
Anonymous said…
diazepam without a prescription diazepam withdrawal hair loss - valium diazepam doses
Anonymous said…
buy cheap xanax order xanax mexico - how much does generic xanax cost
Anonymous said…
buy xanax online cod xanax overdose level - best way order xanax online
Anonymous said…
zolpidem tartrate 5mg tab zolpidem tartrate 10 mg reviews - ambien side effects if you stay awake
Anonymous said…
order valium what high does valium give you - valium side effects short term
Anonymous said…
xanax without prescription xanax 2mg cost - xanax pills does do
Anonymous said…
valium diazepam oxazepam en zoloft - diazepam dosage to sleep
Anonymous said…
buy ativan lorazepam 1mg wikipedia - can you buy ativan
Anonymous said…
buy diazepam online pharmacy no prescription diazepam - diazepam for dogs price
Anonymous said…
valium diazepam valium diazepam cats - diazepam reduction side effects
Anonymous said…
buy diazepam high off diazepam - get diazepam online
Anonymous said…
order alprazolam xanax vs xanax xr - xanax no prescription
Anonymous said…
diazepam online diazepam dosage alcohol withdrawal - dokter online diazepam
Anonymous said…
diazepam overdose diazepam dosage for anxiety - buy genuine diazepam online
Anonymous said…
ativan anxiety ativan crazy meds - buy ativan toronto
Anonymous said…
buy xanax bars online no prescription xanax drug test duration - generic xanax vs brand xanax
Anonymous said…
buy valium online high does valium get you - who makes generic valium
Anonymous said…
buy ambien online ambien in pregnancy category b - ambien blackout

Popular Posts