Pages

Support Penaja

Wednesday, July 6, 2011

Cerita Motivasi: Dari berat 110kg sehingga masuk Miss USA

Posted by mykhalis On 2:45 PM 13 comments



Berikut adalah gambar ketika gemok

Haa..ini kisah motivasi supaya kuruskan badan supaya senang melakukan kerja seharian..Bukan sebab suruh masuk pertandingan ratu cantik pulak ek.


Ketika saringan berbikini Miss USA
 
Menyertai peringkat Miss Florida

Bree Boyce 22 tahun mengakui dia tidak yakin dengan diet pada mulanya.. kerana sudah ebrkali-kali dia mencuba,tapi asyik gagal(cam sama je)..jadi dia mula menjalani rutin kesihatan yang agak ketat.. setelah dia rasakan mula terdapat perubahan pada dirinya, barulah motivasi untuk diet itu datang dengan sendirnya.

Ketika diumumkan sebagai pemenang Miss Florida
boyce mengejutkan US apabila gambarnya ketika menyambuit hari lahir ke 16 tahun iaitu seberat 110 kg tersebar. Dia tidak malu malah menyatakan bahawa dia akan mempromosikan gaya hidup sihat dikalangan remaja..

Sentiasa membawa 18 helai jeans ketika zaman gemok untuk memberikan motivasi diri
Motivasinya di sini, nak seribu daya..taknak seribu dalih..yup.. im talking to myself..

13 comments:

btul tu bro..kene smangt tinggi..kih kih kih

kena kuat semangat baru boleh jd camtu...

ah..ni salah satu motivasi baekk ni..cayalah khalis!!!

...kalo dia 110kg buley kurus , moOn yg 60kg ni pOng buley jugak la kan....

masalahnya 'kite' ni mula2 bersemangat haha!~

'sikit2 lama jadi bukit', perumpamaan y sesuai untuk lemak yang dibuang.. hehe.. usaha pasti berjaya.. :)

wowww,..sgt memotivasi dri sndri,.

Hehe..Cik Mendezz ms study dulu hati kering nk diet..
skrg ni apa pon xbley..selagi bole mkn..maakann~~ ekekekekek!! =P

adeh. kurusnye dia! ehem, memanglah hendak seribu dalih, tapi makanan depan mate x leh tahn la. hehe

sama ngan PT ayat yg last 2...hehehe

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...