Pages

Support Penaja

Wednesday, July 6, 2011

Berita Menarik: Sumbat kekasih dalam beg untuk boloskan diri dari penjara

Posted by mykhalis On 10:50 AM 4 comments



keadaan ketika kantoi
Memang benar cinta boleh buat orang gila.. Kalau tak percaya tanya penonton cerita korea.. dia punya sedih, pilu, ketabahan, halangan dalam bercinta sangt perit sampai penonton sendiri tak mampu menahan perasaan benci.. geram.. bengang.

Maria del Mar Arjona menunjukkan bagaimana dia cuba melarikan kekasihnya Juan Ramirez Tijerina

Itu baru tengok.. belum lagi merasai sendiri..Sebab itu ada orang kerana cinta sanggup bawak handphone ke mana sahaja walaupun dalam toilet kerana tidak mahu terlambat balas msg..

Tapi seorang wanita di Mexico ni betul-betul hebat.. Khalis rasa Chicaritopun kagum dengan dia kerana sanggup menyumbatkan kekasihnya dalam beg pakaian. Segalanya kelihatan berjalan begitu lancar sehinggalah seorang pengawal penjara perasan yang perempuan ni macam takut-takut je..

Penjara Chetumal di Mexico

Pasangan kekasih yang berusia 19 dan 20 tahun ini sedang menantikan pertuduhan seterusnya.. Jadi kalau nak tau lebih lanjut leh baca di dailymail uk

okla ni..korang ada berani? kalau tak berani tak cinta sejati la namanya..hehe

4 comments:

huh.. ada gk cmni, nsib baik xmati lmas

http://www.my-shopping2u.com/2011/07/mana-masa-yang-berkualiti-itu.html berjalan kemari :D

pna try...muat je ija msok...tp x jd...niat ade, plan ade..tp x buat..hehe..nakal jugak kami ni...

adoiii..camne la rasa pakwe dia dok terlipat baekk dalam beg tu eh..hahahha

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...