Kenapa lelaki tak jadi model pada kereta




Pernah mintak kalendar dari kedai motor tak? Tipu la tak pernah... duluuuuu-duluuu( maknanya zaman duluuuuu) pernah la mintak kat kedai moto..hehe.. bukan ape..Kalendar dia lain macam sikit modelnya.. gambar-gambar tu wat bersemangat je sepanjang masa..wahahha.. kan? sape tak suka tengok gambar motor yang kilat2 dalam kalendar tue.. model?tak kesahpun..alaa,,masa tue budak2..tak minat laa pompuan2 seksi nie..dosee

Tapi.. dah besar ni..kerap pulak nampak model.. rupanya bukan kat barat je.. kat Malaysiapun sama ooo.. wat la pertandingan model..mesti ramai je nak join.. betul tak?Jom kita tengok perbezaan andainya lelaki dan wanita bertanding untuk jadi model kenderaan












 Kalau la kalender guna model lelaki jangan tipula..orang perempuan mesti ada gantung dalam bilik punye..takpun sorok2 dalam fail atau bekas pensel..betul tak?





Comments

hahaha tak tahan gelak tgk. ;D
Ibnushukran said…
geli tngok laki2 buat macam tu.. huhu
Hafiz said…
Haha mmg takleh blah
Azura Mendezz said…
Hahahaahhhaahaaaaadooiiii!! =P
NuruL SyuhadaH said…
hahaha..senget!!:P
is_isaac said…
kalau lelaki buat nampak pelik+keji gilerrr...maluuuu wo! hahaa
LiYaNa.MaZLaN said…
buruk beno la bila model laki ganti model pompuan.. geli wei... apa pon x bley.. =)
hazeleyed lady said…
memang beza..hahaha
z a z a said…
HAHA. berok beno rupenye..
yaya|qazrin said…
bab menonggeng tu tak boleh blah..FAILED!!hahaha ;D
giler....
muntah darah aku gambo kalender ni...
beLLa said…
what the?? hahahhaa. geli aku tengok. boleh je laki jd model sbnonye, tapi liuk lentok tu, err. tak perlu kot. ;p

Popular Posts