Pakaian berzip rekaan Sebastian Errazuriz

Mesti korang tak kenal nama ni kan? alaa.. apa nak heran.. nama Menteri cuti-cuti Malaysiapun korang tak kenal betul tak?? wahaha..

Jangan la marreee.. tapi Sebastian ni bukanlah pereka fesyen sebenarnya.. dia merupakan seorang perekacipta yang berasal dari Chile.. banyak yang dia buat.. dari lampu itik.. lampu nenek.. kerusi dewa,, kasut bola dari bola( ini direct translation dari nama rekaannya )

Tapi antara banyak-banyak, Khalis suka idea dia reka baju zip ni.. boleh digayakan dalam pelbagai cara.. betul tak? nak bagi labuh ke.. pendek ke.. boleh aje.. hehe.. creativenya sama cam pereka baju yang boleh warnakan sendiri..



maafla ek sebab seksi.. biasala..pereka bukan islam.. tapi hari tu tengok fesyen pakaian muslimahpun nampak jugak batang leher,,bentuk dada.. camne tue??


Comments

Bella Bell said…
agak seksi.. tapi.. kreatif la jugak.. hehehe!!~



^^
Arpiiz said…
hehe, agak2nya berapa banyak zip dia letak..^^
Sharienz Sz said…
kreatif tp seksi hehe :)
saya YANA said…
sangat cantik..

Popular Posts