Mesin cetakan 3D

Anda fahamtak apa maksudnya 3D? Kalau Sayf Muslim tanya ayahnya " ayah.. 3D tue ape?" Khalis akan cakap 3D tu ialah benda macam betul..maknanya, kalau tengok kat tv macam benda tu keluar je dari tv..bentul dia tak leper cam kertas..

Khalis tak tau, Sayf akan faham tak kalau Khalis terangkan macam tue.. tapi,, 3D tv dah keluar dah.. dari tahun 2008 Khalis dengar Jepun sedang usahakan tv 4D.. maknanya, ianya akan dipancarkan dari meja ke atas.. ala.. macam star wars masa nak bercakap sesama galaksi tue..

Tapi camne kalau printer 3D? maknya.. kalau korang print gambar henset, printer biasa akan keluarkan gambar henset je kan? tapi printer ini akan keluarkan sebiji henset yang saiznya sama bentuk sama.. tak percaya? jom layan



kalau Khalis nak print Sayf.. setiap bulan print satu..hehe.. leh tengok pembesaran sebelum dan selepas.. wahahaha

Comments

Hafiz Aziz said…
perghhhh...mane nk dpt ni???
Puan Kutu said…
fuhh kt mlysia dh ada ker?
Cik TeN10 said…
macam2 ada kan..
Ibnushukran said…
wau.. hebat . makin hebat zaman ni..
sh[A]msir[A] said…
rapid prototype.. kat malaysia da ada da.. cost dia mahal gak la.. beberapa IPT ada gne mesin ni.. GMi, UNIKL. sirim pun guna..
azfar hranica said…
dah mcm buat arca timbulan
Anonymous said…
diazepam dog diazepam 5mg strong - generic name for diazepam
Anonymous said…
buy xanax online where to buy xanax online legally - xanax bars 2 mg street price
Anonymous said…
buy generic ambien online buy cheap ambien online no prescription - ambien cr lethal dosage
Anonymous said…
buy xanax 1mg where to buy generic xanax online - alprazolam 2mg (xanax) tablets
Anonymous said…
cheap xanax no prescription xanax dosage for dog anxiety - buy xanax spain
Anonymous said…
buy zolpidem online makers generic zolpidem - buy zolpidem er
Anonymous said…
buy valium from india valium 5mg pill - much 10mg valium
Anonymous said…
diazepam 10mg safe buy diazepam online - diazepam in dogs dose
Anonymous said…
diazepam 10 mg mirtazapine diazepam side effects - diazepam online ohne rezept bestellen
Anonymous said…
ambien zolpidem zolpidem dosage high - venta zolpidem 10 mg
Anonymous said…
generic diazepam diazepam buy india - diazepam mylan
Anonymous said…
xanax no rx how many xanax pills get you high - xanax pills ingredients
Anonymous said…
buy diazepam diazepam- ketamine in dogs - valium side effects cats

Popular Posts