Cara jual ruangan iklan papan tanda

Adakala Khalis terfikir untungnya orang buat papan tanda kat simpang-simpang,,tepi lebuhraya.. nanti orang boleh iklankan perkhidmatan diorang..ruangan dan modal macam sikit je kan? tapi keuntungan dari pengiklanan mesti banyak..

Kalau kat KL Khalis terbaca juga,,kalau papan tanda tu kosong takde orang iklankan, jadi pemilik papan tanda tu akan buat kenyataan di papan putih tu"RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA" Tapi cara tu cam tak kreatif je.. jom tengok camne cara sebenar..




camne.. kratif tak? mesti cepat je orang iklan kan?ngeri ooo

Comments

d_LA said…
hahaha..takut ade yg lebih suka tgk kot..tp scaryla..org msia jgn tiru taw
cik mieza said…
law letak gmbr pmpuan msty org xnk letk ikln..hehe
Bella Bell said…
hahhahhaa.. ok! sekarang juga nak letak iklan.. seram wooo.. huhuu!!!~
eiYja_cHum3yl said…
hahaha...mmg cpt je org gune ruang iklan tu..tkot tiap kali nk lalu jln tu,kne bwk plastik o baldi...hehehe..

Popular Posts