Pages

Support Penaja

Saturday, July 2, 2011

Cara jual ruangan iklan papan tanda

Posted by mykhalis On 11:02 PM 5 comments

Adakala Khalis terfikir untungnya orang buat papan tanda kat simpang-simpang,,tepi lebuhraya.. nanti orang boleh iklankan perkhidmatan diorang..ruangan dan modal macam sikit je kan? tapi keuntungan dari pengiklanan mesti banyak..

Kalau kat KL Khalis terbaca juga,,kalau papan tanda tu kosong takde orang iklankan, jadi pemilik papan tanda tu akan buat kenyataan di papan putih tu"RUANGAN IKLAN UNTUK DISEWA" Tapi cara tu cam tak kreatif je.. jom tengok camne cara sebenar..




camne.. kratif tak? mesti cepat je orang iklan kan?ngeri ooo

5 comments:

hahaha..takut ade yg lebih suka tgk kot..tp scaryla..org msia jgn tiru taw

law letak gmbr pmpuan msty org xnk letk ikln..hehe

hahhahhaa.. ok! sekarang juga nak letak iklan.. seram wooo.. huhuu!!!~

hahaha...mmg cpt je org gune ruang iklan tu..tkot tiap kali nk lalu jln tu,kne bwk plastik o baldi...hehehe..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...