Pages

Support Penaja

Saturday, July 2, 2011

Iklan anti kentut

Posted by mykhalis On 12:20 PM 3 comments

Khalis tak taula baca kat mana.. status facebook ke blog..lupa dah.. ayat dia lebih kurang camni..

" selama korang bekerja, pernah tak korang kentut kat pejabat? Bukan apa.. selama aku kerja kat pejabat ni tak pernah pulak bau kentut.. bagus betulla.."

Tapi Khalis nak kabo..masa Khalis belajar dulu, selalu je budak2 jerit kentut--kentut!! bukan Khalis..tapi tak tahu sapa.. betulla bukan Khalis..ishh..

Tak salah kalau nak kentut.. tapi beberapa faktor kena pertimbangkan

pertama
Keluasan kawasan.. padang lebih baik dari lift

Kesunyian
Disko lebih baik dari bilik yoga

Kepedihan perut
Kentut angin lebih bagus dari kentut sempit

Begitulah beberapa faktor yang perlu dijaga..tapi ingat.. biasanya masa berkapel kalau terbau kentut makwe mesti rasa bahagia..tapi kalau dah kawen merananya lah kalau terbau.. lagi2 masa pregnant.. orang kata, masa pregnantla kentut memang takleh kontrol punya.. so hati2 la kalau duduk dekat klinik ibu mengandung..wahahaha



Dan ingat,, kalau nak kentut jangan sesekali cuba angkat punggung bagi memastikan kelancaran pengeluaran angin..kalau kantoi,,malu oooo

3 comments:

kalau kentut sempit tu yang berbau tu ke? huuhu..
p/s:bak kata org jgn hipokirt, so kalau nk kentut simpan2 tu kena fikir2 gak.. kalau baru satu alam susah juga ^^''

MFI tak sembunyi kentut bila keluar ngn gf...slalu kentut dlm kete

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...