Tanam anak hidup-hidup di Amazon


Tak sampai hati nak share,, tapi inilah kenyataannya yang ada.. kalau berani sila tengok bagaimana puak asli di Amazon menanam anak mereka hidup-hidup.. alasannya?? mereka tidak diterima puak

sangat tak berperikemanusiaan..sangat-sangat

Comments

Ibnushukran said…
masyaAllah.. da jdi macam zaman jahiliah dulu, tanam anak.. kesian betul..
amna said…
dah macam zaman jahiliah.. nauzubillah
Miss A said…
kesiannyee,tak smpai hati nk tgok video :(
nelly said…
balik ke zaman jahiliah ~
=='
MFI said…
jangan salahkan mereka..mungkin islam tidak smpai ke tempat mereka lagi..
mereka memang jahil..begitulah yang berlaku pada zaman arab jahiliah sebelum islam datang..

sekurang-kurangnya mungkin ditempat mereka tidak smpai ajaran islam..tetapi diMalaysia sendiri..yang dikatakan negara islam melakukan perkara yang lebih kejam..
Areen said…
sbb tiadanya ilmu & kesedaran. Adat & budaya masih boleh diubah~
cute crochet said…
kejam gile..bdk tu still hdup..mmg jahiliah btul rr..sape yg rakam ni pon ngok...nape x bt mse bby je..ni da besa..da taw spe pnjaga die

Popular Posts