Acuan biskut yang patut dipertimbangkan untuk hari raya

Awal Khalis tulis pasal raya kan? tapi yerla.. sebab isteri Khalis tukang jahit, jadi tempahan raya mula sudah diterima,sedikit sebanyak raya dah terbayang.. Lambat betul ramadhan nak muncul kan? tak sabar nie..hehe

Sebut pasal kuih raya, Khalis sangat sukakan biskut kurma cornflakes dan tat nanas.. korang pulak?? kuih beli je ke? Bila Khalis ingat2la kan? tak lama lagi mesti akan keluar iklan kek dan biskut raya untuk tempahan..dan ramai yang dah jadi ejen jualan.. tapi kepada ejen dan pembekal, jangan la rupa biskut je lain2..rasa sama je.. Khalis bukan tak pernah jumpa.. tengok pada jenis biskut macam-macam jenis.. macam-macam warna.. memang meriah betul..rasa sama je..hehe.. yang merah muka sabar ek.. jangan marahh....lup u

Jomla tengok beberapa bentuk acuan yang kalau digunakan buat biskut memang akan dapat perhatian dari tetamu.. ehh.. bukan niat nak buat biskut lawa-lawa nak pujian saudara mara dan jiran-jiran ke??

acuan berbentuk litar kereta,superbike dan kereta

Ginggerbread(watak dalam shrek) yang bagaikan telah digigit bahagian tertentu
ini tak senonoh ni.. kamasutra!

budak2 mesti suka ni.. karatekid oo

pacman?

bulan sabit

fetus? ermm..tak taula nak makan tak..
star wars..ini mesti cepat habis kalau pakai acuan..tak tipu habaq hangpa
camne? ada yang menarik jiwa raga tak?

Comments

mas saari said…
akak suka almond london!

yg kamasutra memang patut diboikot...sangat tak senonoh! hehee
Anonymous said…
suka kuih yg ade kismis 2,xtau la kt sni pnggil ape,klu kt kg pnggil kuih perahu...huhuhu
LaLa said…
ad gak acuan yg x snonoh camtu...
cikida said…
ehhehe..comell lak yg ginger bread 2..sukee..yg fetus x smpi aty je nk mkn.huhu
Areen said…
yg ninja bread men tu mmg seswai utk anak2, yg fetus tu bg bapaknya makan amacam haha~

Popular Posts