Rumah hantu terbaik...

Ini betul-betul ral punya rumah hantu..takde bangsal ke ape ke.. memang dibuat sugguh-sungguh..yang tak sungguh2 sebab macam kat genting.. memang rasa nak pecahkan je dinding rumah hantu dia.. sekor hantupun tak nampak..perghhhh

Jom gi Jepun masuk rumah ni.. sape yang jalan dekat ngan Khalis kalau Khalis tersiku perut sebab terkejut nasiblaa




sendiri post sendiri takut..aduhh....

Comments

Bella Bell said…
ewww.. sangat menakutkan..
yatie Awang said…
maaflah khalis tak nak ikut...hehe
Ibnushukran said…
zombie kg pisang... haha
is_isaac said…
tak berani maaaa nak amsuk, even rumah sewa pon cam rumah hantu, ahhaha
MFI said…
tringat masa zaman skolah dulu..pernah masuk rumah hantu ngn 2 orang kawan pompuan..konon nak berlagak hero..lps kluar je..tengok2 lengan baju da koyak...hampeh..
Anonymous said…
ngeri tol.....mmg xkan masuk la cm nie....mau menjerit smpi hbs suara...;)
yaya|qazrin said…
ini sangat kewl!!tade la macam kat genting kan..wat penat bebaris panjang-panjang then cam hampeh je umah hantu die..huhuhu~
Ini Kisah Tia said…
wooo . ni esok pagi baru tengok . malam macamni was2 sikit . hahaa :)
Areen said…
ada bran??cambest dah ni, bg alamat bley haha

Popular Posts