Pages

Support Penaja

Friday, July 1, 2011

Rumah hantu terbaik...

Posted by mykhalis On 8:17 PM 10 comments

Ini betul-betul ral punya rumah hantu..takde bangsal ke ape ke.. memang dibuat sugguh-sungguh..yang tak sungguh2 sebab macam kat genting.. memang rasa nak pecahkan je dinding rumah hantu dia.. sekor hantupun tak nampak..perghhhh

Jom gi Jepun masuk rumah ni.. sape yang jalan dekat ngan Khalis kalau Khalis tersiku perut sebab terkejut nasiblaa




sendiri post sendiri takut..aduhh....

10 comments:

ewww.. sangat menakutkan..

maaflah khalis tak nak ikut...hehe

tak berani maaaa nak amsuk, even rumah sewa pon cam rumah hantu, ahhaha

tringat masa zaman skolah dulu..pernah masuk rumah hantu ngn 2 orang kawan pompuan..konon nak berlagak hero..lps kluar je..tengok2 lengan baju da koyak...hampeh..

ngeri tol.....mmg xkan masuk la cm nie....mau menjerit smpi hbs suara...;)

ini sangat kewl!!tade la macam kat genting kan..wat penat bebaris panjang-panjang then cam hampeh je umah hantu die..huhuhu~

wooo . ni esok pagi baru tengok . malam macamni was2 sikit . hahaa :)

ada bran??cambest dah ni, bg alamat bley haha

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...