Pages

Support Penaja

Thursday, June 30, 2011

Gigit kemaluan isteri: penoreh getah takde keje!!

Posted by mykhalis On 5:25 PM 12 comments


Ini kat Pahang punyer cerita ni.. Seorang isteri buat laporan polis dan suaminya ditahan dan didakwa kerana gigit kemaluan isteri dia.. Adihh.. ape la kebingai nye mamat ni kalau betul terbukti. Shakri Ismail 28 cakap dia tak bersalah sebab dia tak pernahpun cederakan isteri dia.. sape tak sayang bini oii..

Tapi hakim nipun tanya la.. dah tu, mana datang kesan gigitan kat kemaluan isteri kamu ni.. kalau tak buat?? Roshapida yang merupakan isteri Shakri baru berusia 23 tahun rasa dirinya diinayai. dan Shakir diam je bila hakim tanya..

Keputusannya.. hakim suruh ikat jamin rm7000 dan 25 haribulan nanti untuk sambung perbicaraan..Apa la orang melayu ni.. banyak sangat tengok filem ni.. ishh

12 comments:

LOL! bongok r..ahahaa
hadoiii -,-'

ishkk.. xckp mknan gamaknye.. ape nk jd laaa haii

Gigit2 sayang jer tu sebenarnya...

terlalu sayangkan bini la tu hehe
ayat menyinddir keke

Kaki movie n kaki video hoho

what the F???use ur tongue laa...stupid punye laki...

hahahhaha!

lawak gila!

aduhh

wat malu jek..aiya!
xsal2 org tahu!

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...