Gigit kemaluan isteri: penoreh getah takde keje!!


Ini kat Pahang punyer cerita ni.. Seorang isteri buat laporan polis dan suaminya ditahan dan didakwa kerana gigit kemaluan isteri dia.. Adihh.. ape la kebingai nye mamat ni kalau betul terbukti. Shakri Ismail 28 cakap dia tak bersalah sebab dia tak pernahpun cederakan isteri dia.. sape tak sayang bini oii..

Tapi hakim nipun tanya la.. dah tu, mana datang kesan gigitan kat kemaluan isteri kamu ni.. kalau tak buat?? Roshapida yang merupakan isteri Shakri baru berusia 23 tahun rasa dirinya diinayai. dan Shakir diam je bila hakim tanya..

Keputusannya.. hakim suruh ikat jamin rm7000 dan 25 haribulan nanti untuk sambung perbicaraan..Apa la orang melayu ni.. banyak sangat tengok filem ni.. ishh

Comments

LOL! bongok r..ahahaa
hadoiii -,-'
Cik TeN10 said…
ishkk.. xckp mknan gamaknye.. ape nk jd laaa haii
xde keje die niii..eee,.ggrr
Koding said…
Gigit2 sayang jer tu sebenarnya...
Sharienz Sz said…
terlalu sayangkan bini la tu hehe
ayat menyinddir keke
Hafiz said…
Kaki movie n kaki video hoho
missdodo said…
nak test kekenyalan
Anonymous said…
serius LOL.....;)
Hafiz Aziz said…
what the F???use ur tongue laa...stupid punye laki...
Miss A said…
hahahhaha!

lawak gila!

aduhh
is_isaac said…
wat malu jek..aiya!
xsal2 org tahu!
Derok said…
geram sangat tu..

Popular Posts