Pages

Support Penaja

Thursday, June 30, 2011

3 babak yang paling biasa dalam filem dan dibenci sangat2

Posted by mykhalis On 1:39 PM 8 comments

Khalis memang kaki download.. memandangkan negara kita tidak melindungi hak pengguna, maka Khalis rasakan tiada sebab nak jaga hak pengusaha.. berapa banyak orang ditipu pengusaha/ peniaga.. tapi dapat pembelaan tak? nak repot tribunal pengguna apa ke bagaila.. sebab tu, jangan salahkan orang mendownload..

Tapi kali ini Khalis nak kongsikan 3 babak yang biasa ada dalam filem mat saleh. dan bagi Khalis sangat-sangat tak suka..

Pertama.. kerana nak selamatkan satu nyawa.. 100 nyawa orang melayang..

Selalu tak tengok babak camni.. kerana nak selamatkan adik hero..kekasih.. kereta tepi jalan kat 100 biji terbakar..meletup.. berapa ramai orang awam mati meletup.. semua tu tak kesah.. yang penting dapat selamatkan awek.. tu belum tengok filem hindustan.. langgar gerai buah..habis terabur buah pakcik tu nak berniaga.. sape nak ganti.. dia dahla susah.. kesian tau..

camne?overkan cara penguatkuasaannya?? che chiter kat KHalis ada tak mana-mana adegan biasa dalam filem  or tv korang tak berkenan?


8 comments:

tak suka babak bila jahan tembak hero berdas-das sekali pun tak kena...tapi hero tembak sekali je trus si jahat tergolek.. lagi berlawan gila-gila dah luka patah riuk tapi tak jadi apa.. lepas dah selamat semua baru rasa sakit... cam tak logik.. cett.. haha

hahahaha...memang tak logik langsung!
tapi nak buat camne kan, namalah filem...

kakak paling benci kalau hero bargaduh, berpuluh2 org lawan sorang, akhirnya yg sorang jugak menang,...tp yg tu jugak yg nak tengoknya...heheh

lepas tu,kalau aksi tembak-menembak hero ngan polis, polis tembak tak kena..sekali hero tembak, mati polis tu, polis tu tak masuk akedemik ke dulu...hihi

sokong cmmnt c ticer!

tak logic sesangat da 10 orang tembak, tapi tak mati2 gak. ish..ish..

citer omputih mmg gempak ar.. demi nak menyelamatkan satu nyawa habis semua 100000 nyawa yg lain dikorbankan.. janji misi tercapai.. maybe itu prinsip omputih kut.

Citer hollywood mmg cmtu, sume tipu blake huhu

hahaha....fantasi je srmua tu...

lari2 n terjun2 atas kereta. peh x tersungkur lgsung,. huhu membongak habis

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...