Kisah ibu anak kembar lapan:Saya merana!!


Ingat tak kisah seorang ibu bernama Octoman Nadya Suleman? Alaa,,yang ibu lahirkan kembar 8 orang tue.. kan dapat liputan meluas.. cuba ingat betul2..Khalis bagi masa nak ingat k??


hmm..dah ingat dah? agaknya bagaimana kehidupan dia ek?Baru baru ini, Khalis baca, dalam sebuah temubual dengan sebuah majalah.. dia cakap" Anak-anak saya sangat menjijikkan dan saya benci mereka.. dengan perangan anak-anak saya yang ;lebih tua 6 orang tidak terkawal dan tidak berdisiplin.. macam binatang!!'


Kasarkan bunyinya.. tapi itulah tekananan yang dihadapinya.. Nadya ni dahla penganggur.. ibu tunggal.. anak ramai kemain.. Khalis cakap betul..Nak jaga Syaf Muslim pun kadang-kadang naik jugak geram.. nak gigit gigit je pipi tembam dia.. yerla.. menangis tak tahu sebab..itu contoh.. tapi ini bayangkanla.. kebar lapan tue..

Nadya juga cakap dia pernah merancang untuk bunuh diri kerana tak tahan dengan masa sukar.. hmm.. camne..apa pendapat korang ek?kesian jugak,,

Comments

LaLa said…
scary tgk perut dia!!

kembar 8? eeii,xleh nak bayang, ramai kot...
yatie Awang said…
tak tahulah, dia yang tanggung, orang yg melihat, senanglah nak cakap...
mumui said…
ade wat entry pasal ni juga dlu.. mmg besar perut die...

kembar 8
Cik TeN10 said…
lapan org nk bwak perut 9 bulan.. org yg prenant sorg pn da xlarat inikan 8.. dh lahir.. nk jga 8 baby skaligus sorang2.. mmg sgt ssh.. tp kan.. sampai hati dia ckp anak dia jijik.. mcm binatang..
~~Ticer Wann~~ said…
geram-geram kat anak pun jangan aa cakap cenggitu..kecik ati anak dia...
hazeleyed lady said…
Ass-Salam dik
Berat mata memandang...berat lagi bahu yang memikul...
Anonymous said…
kembar 2 pun dh kna byk bersabar tmbh lapan...hhuhuhu
HeRRy D' PutRa said…
apapun, anak itu anugerah Allah... jangan sesekali menghina rezeki yg Allah SWT berikan pada kita...
Encik MamaT said…
bukan ke mak dia yang jaga dulu.. hehe...
Cik Asma BLuppy said…
wahh.... 8 orang? memang penat tp tu adalah anugerah ALLAH.
ade hikmah disebalik nya=)
mOon jOhari said…
...ciannya...ibu tunggal jaga sOrang anak pOng ase susah...inikan pulak 8 kembaQ...
ejulz said…
pengorbanan seorang ibu.. bawak perut 9 bulan ke sana ke mari.. kesian..
fiezah91 said…
nak jaga sorang anak pun dah susah.inikan pulak dia dpt anak kembar 8. fuh! mau x dia geram kadang2.huhu
Areen said…
ingat senang ke nak pikul TANGGUNGJAWAB & AMANAH yg tuhan bg. Sabo jela huhu anak2 takmo nakal2 ehh
dwaty said…
laki dia mana????
Sharienz Sz said…
kena sabarla..itu kan anugerah dari Allah s.w.t
cik sakdi said…
bukan dia ke yang request nak anak kembar 8 tu? dah dapat nak bising lak. dulu bkn main lg ckp suke anak ramai.

Popular Posts