Pages

Support Penaja

Saturday, July 2, 2011

Yang tak bagi tulah lagi nak!!

Posted by mykhalis On 2:42 PM 1 comments

Faham tak tajuk kat atas.. Khalis ingat lagi.. manusia ni..sifatnya pantang dilarang.. yang dilarang, yang dihalang, yang haram itula yang rasa seronok nak buat.. Contoh, masa sekolah rendah dulu, ada program motivasi.. semua berbual..bising sampai tengok penceramah tu nak keluar air mata merayu suruh diam..

Sorang cikgu nampak situasi tu.. dia ambik mic dia cakap, lembut je.." kepada semua pelajar..cikgu kalau dengar siapa berhenti bercakap cikgu lempang.. cikgu nak semua bercakap..jangan berhenti!"

Secara automatik diam semuanya.. masa ni memang masa paling tak sesuai nak kentutpun..sebab kalau dengar bunyi kentut sempit mesti rasa nak gelak.. mujur takde budak wat pasal.. tapi memang suasana lepas cikgu tu suruh bising macam satu sekolah kena pancung..diam sediam-diamnya.. pengajarannya..

Lagi dilarang.. lagi nak buat..
yang disuruh kemain liat..
perghh.. cam pantun dua kerat,
jangan-jangan boleh jadi empat...

Kan dah jadi pantun..hehe

Apa kaitannya? Khalis sebab dapat 2 idea..so Khalis pecahkan kepada 2 entry la ek.. tapi Khalis kesian Khalis bagi la contoh sekeping gambar.. yang mana,, kalau tak dikaburkan.. tak di kaburkan, memang kita buat tak peduli je..tapi lepas je cencored.mesti nak tengok dua kali..hehe

mesti memasing tertanya-tanya kan? sedangkan gambar ni biasa je.. cuma dikaburkan untuk dapatkan perhatian

1 comments:

ini scene bila ni???heheh..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...